/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lenco TV kort MXTV 9578 CP
Fra : bci
Vist : 496 gange
40 point
Dato : 24-01-02 23:19

Er der en eller anden som har gjort nogle erfaringer med at installerere nævnte stykke hardware på en IBM Aptiva med Win98. Den "Fryser" efter få sekunder hvorefter man kun kan afslutte "the hard way" (power off).

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 24-01-02 23:24

Hej

Jeg har ikke prøvet at installere sådan et kort i en IBM. Men fandt denne side,-måske kan den hjælpe dig :
http://www.lenco.de/mm/support.html
http://www.sec-as.dk/support.htm
MH
Vestergade

Kommentar
Fra : bci

Dato : 25-01-02 22:15

ang. Vestergades kommentarer.

Har prøvet nævnte sites, men ellers tak til Vestergade

Accepteret svar
Fra : Henning_Jensen

Modtaget 40 point
Dato : 30-04-02 12:47

Rens stikket, jeg har dårlige erfaringer med AGP kort, men for en god gangs skyld så rens stikket med en messing børste og sørg for at rense efter med isopropylalkohol. Eller hvis du eller kan så sæt AGP porten ned på 2X speed det plejer at hjælpe, når comp fryser