/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hjæællpp
Fra : Klejtrup
Vist : 297 gange
300 point
Dato : 10-09-03 23:41

Har købt en cpu af mærket:

Via c3 Nehemia 1 ghz
Dataerne på den
100/133 Mhz Fsb
Socket 370 interface.

Kan jeg få den til at køre i et Aopen Ax63 pro bundkort med slot 1
Og hvordan jeg ved godt at jeg skal have skaffet en converter,
men kan man skaffe sådan en et eller andet sted?? Og helst her i Dk.
Skal jeg droppe det og købe en ny pc eller hvad??
Har virkelig brug for hjælp da jeg ikke ved ret meget om pcer
Biosen i bundkortet er opdateret til den nyeste, hvis det har nogen betydning??
der står noget under cpu noget med 1,45v
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig..

Mvh Christina

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 11-09-03 00:53
Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 11-09-03 01:19

Att: Jens T

Dette køb ville så også betyde at jeg skal ud og købe nye ram og et grafikkort som jeg allerede hjar brugt omkring 1000 kr på..

Så jeg skal desvære bare have en converter af en eller anden slags..

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 11-09-03 01:19

Att: Jens T

Dette køb ville så også betyde at jeg skal ud og købe nye ram og et grafikkort som jeg allerede har brugt omkring 1000 kr på..

Så jeg skal desvære bare have en converter af en eller anden slags..

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 11-09-03 01:36

hmm.. skod Bundkort du har dig.. Men hvis du endeligt vil udnytte din processer, så køb det her bundkort: asus CUV4X-D ATX

Det bundkort du har, er for det første en slot1, altså pentium.. Sååå.. well og desuden har det anviste bundkort også Agp x4. Og det koster 799 ,- lige nu, inde på http:/www.edbpriser.dk

:)

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 11-09-03 08:34

381 plus moms her: http://www.danbit.dk/produkter/0811.phtml

Billig men brugt her: http://www.traving.dk/oversigt.asp

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 17-09-03 09:59

Jeg syntes du skulle droppe den LORTE CPU og køb dig noget ordentligt.
Soltek Bundkort
AMD processor
Type og præferencer kan du selv vælge ud fra behov.
Jeg tror du kan beholde alt dit interne udstyr og dit RAM.

Kig på flg. link:
http://www.edbpriser.dk/hardware/bundkort.asp og vælg Soltek
http://www.edbpriser.dk/hardware/processorer.asp og vælg Socket A

Dette bundkort og en AMD processor kører perfekt sammen, og oven i hatten får du ReadStorm overclocking

ZUFRA

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 17-09-03 20:50

Til Zufra....

Er du ikke særlig klog der står højt og tydeligt at jeg ikke ønsker andre bundkort bare en adapter/converter. Er dette virkelig så svært at forstå???????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-09-03 08:41

Du kan prøve her! http://www.danbit.dk/produkter/0811.phtml De har ganske vist ikke en illusteret, men der står man kan kontakte deres salgsafdeling hvis man har brug for andre typer convertere! Held og lykke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-09-03 08:45

Og dog. Den nederste slot 1 til socket 370 converter er vist den du leder efter?

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 01-10-03 10:01

Til Klejtrup..
Det er da dig der spørger om du skal droppe det og købe en ny PC.
Det jeg kort og godt siger til dig er :

DROP DET LORT DU ALLIGEVEL IKKE KAN FÅ TIL AT KØRE GODT OG KØB NOGET NYT........

OG LÆR AT TALE ORDENTLIGT TIL FOLK DER PRØVER AT HJÆLPE DIG.

MVH Zufra

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 04-10-03 01:00

utroligt så mange svar på så elendig en overskrift.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-03 00:25

Har du fået svar på dit spørgsmål? Så luk venligst spørgsmålet ved at acceptere et svar!

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 14-10-03 21:54

Mangler stadig svar fra danbit om deres produkt kan bruge, til mit problem..