/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
unluck en spv
Fra : ickici
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 09-09-03 14:10

hej jeg har en spv som jeg gerne vil unlocke så der for vil jeg gerne have lidt hjælp til er der nogen der kan hjælpe med det så ville det være meget rart..........

jeg har prøvet ved www.developers.ograne.com

men det gav ikke nogen god resultat

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-03 17:11

prøv www.simlock.dk eller ring. til simlock

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 10-09-03 17:49

Jeg kan hjælpe dig.

Prøv først http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=1150 for at decificere din telefon. (Betyder du kan bruge andet software end kun lige Orange software)

For at unlocke kig her http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=590

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 10-09-03 17:51

Hvis du ikke kan få desificeringen til at virke prøv da at slå din firewall fra og prøv så igen..

Kommentar
Fra : ickici

Dato : 11-09-03 10:34

det duer ikke for nu har jeg hentet den fil og lagt den ind hvor den skal være men når jeg så trykker på den så siger den at jeg køre programmet først

Kommentar
Fra : ickici

Dato : 11-09-03 12:48

jo næsten nu har jeg den fil inde på mobil og jeg er kommet så langt at det næsten fungere men den kan godt finde emie nr men ikke mobil nr

Kommentar
Fra : ickici

Dato : 11-09-03 12:54

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det funger

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 11-09-03 16:09

Tillykke da....