/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Er PS2-DVD'en zone-fri?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 572 gange
73 point
Dato : 08-09-03 14:31

Som overskriften antyder, er mit spørgsmål om PS2-DVD'en er zone-fri?
tak

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 73 point
Dato : 08-09-03 16:20

nej desværre... men man kan købe en slags boot cd til den for 200 kr. som gør den zonefri... :) men så skal du boote på den hver gang du skal se en film...

Kommentar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 09-09-03 12:02

Så hvilke zoner kan man køre i den? og hvor kan man købe bootcd'en..?
tak

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 12-11-03 17:46

Kommentar
Fra : tobz

Dato : 22-06-05 12:14

Cd'n heder DVD RegionX, og har mulighed for at låse op for alle zoner. Findes at købe i i stort set alle større (og muligtvis mindre) elektronik butikker. Eks. EB Games, Electric City, Laserdisken...