/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
SCSI port til At el. PCI
Fra : molokyle
Vist : 321 gange
135 point
Dato : 03-09-03 16:35

Jeg prøver igen. Jeg står og mangler en SCSI port til min PC. Jeg kan ikke handle på nettet, da jeg ikke ejer et betalingskort. Jeg har været 'Silicon Alley' (Falkoner Allé) tyndt og der er ikke hjælp at hente. Gammeldags og udsolgt!
Jeg skal bruge det til en HP ScanJet IIcx.

Jeg kan bestille et hjem fra Zitech, men omkring 600- ? Næh hør nu...

Jeg er villig til at købe brugt og privat, hvis det skulle være. Prisidé : 200-250 kr.

Er der nogen? En forretning et sted i København?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-09-03 20:21

Molokyle!
Jeg har mail'et til en af mine kolleger, så vi se om han kan finde den, og om den kan bruges.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 21:20

Takker; lad os se på det. Savner den virkelig ! ..mail mig privat om nødvendigt.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 135 point
Dato : 03-09-03 21:28

Hvis og hvis - så hører du fra mig.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-03 09:46

Tak for det emesen. Det bli'r nok ikke meget jeg tøffer rundt på kandu.dk den kommende tid, men min freemail :
molo ->snabel A<- lite.dk chekker jeg et par gange om ugen.

Takker af for nu og god ferie i det Græske emesen. Hils Eyvind og stang ham en Raki fra mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-09-03 12:17

ISA - kort
symbios
sym20403
ID4297
ASSY 348-0032652 D
16 cm langt skåret skråt
Eyvind.