/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænde CD til CD på samme drev
Fra : kloense
Vist : 172 gange
50 point
Dato : 01-09-03 17:10

Hvordan gør man dét med Roxio CD Creator 5.0 Basic, når diskdrevet deles af cd-rom og brænder?

mvh.
kloense

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-09-03 17:13

man henter cd'en ned på computeren i Wave, og brænder derefter filerne ud (i den rigtige rækkefølge..)

Søg på audiograbber på www.download.com - dette program kan rippe cd'ens filer...

Mvh Niels.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-09-03 17:14

>

Hvis det altså er en musik-cd der er tale om.

/Niels

Kommentar
Fra : kloense

Dato : 01-09-03 18:00

Hej NielsPT

Tak for svar - din løsning havde jeg selv regnet ud, men der må der være en smartere måde at gøre på (eller måske ikke?)

mvh.
Kristian

Kommentar
Fra : TEXXXAZZ

Dato : 01-09-03 18:52

du kan hente progrmmet famtom cd, og dumpe cdèn i ISO format, ( genlæser med 200x speed fra HD ) og så brænde den inddirekte i easy cd...

hilsen ] - )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-09-03 19:42

Easy cd creator - CD copier>tryk på "CD copier">læg org. skiven i skuffen> hold skift tasten nede og luk skuffen>vent til lampen holder op med at blinke>copy>
Der skal være plads på C: drev til hele cd'en.
Advance>nu kan du vælge test/test og copy/copy (test tager længere tid)
Emesen.
Ps. Har du bøvl med din Easy kan du hente en opdatering hos Roxio http://www.roxio.com

Kommentar
Fra : jyk

Dato : 01-09-03 21:10

Nogle programmer læser cd'en og gemmer filerne i en temp-dir. Herefter bedre programmet dig om at sætte et blank medie i skuffen og brænder (fx. NTI CD-maker)!

Kommentar
Fra : jyk

Dato : 01-09-03 21:11

Nogle programmer læser cd'en og gemmer filerne i en temp-dir. Herefter beder programmet dig om at sætte et blank medie i skuffen og brænder den (fx. NTI CD-maker)!