/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med min cpu Fan
Fra : Extremer
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 29-08-03 10:58

Hejsa Mennesker.
Jeg er ikke normalt et menneske der,Tyder til nettet for Råd. Men denne gang er jeg LOST.
Jeg har lige opgaderede hele min pc´s indmad.
Cpu,Motherbord,Grafikkort,ram,kølere,udsugning osv. altså alt i alt,en splinter ny computer.. men nu er der bare opstået et problem,Computeren Detecter Til Tider,IKKE min cpu fan Dvs. Den køre helt ned i laveste Gear (1100-1200 Rpm). som Resultere i at min cpu blir helt op til 68 Grader varm
(og det er Faneme varmt),Men hvis jeg nu gir min computer et slag er det lige som den vågner et kort øje blik og køre op på fuld omdrejninger (3300 rpm). for derefter et stykke tid efter at køre ned på 1300 Rpm igen,og sådan står den og svinger fra 1200-1300 rpm,også selvom at den måske har klaret at detecte min cpu fan
,sker det også den køre så lavt.. og Blir Ufattelig Varm. Det er en splinter ny køler som har fungeret fint de sidste 4 uger.
hvad er der ivejen ? hvordan kan jeg fixe det ? håber i kan hjælpe mig med mit problem,da jeg syntes jeg er tør for ider
ps.min bios er ikke sat til at køre Silent.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-03 11:48

Hejsa

Enten er blæseren defekt, eller også er der dårlig forbindelse
kontrollere at stik/kabel sidder korrekt.

Kommentar
Fra : Extremer

Dato : 29-08-03 22:02

Tak for dit svar *s*
Jeg var ude og spendere lidt penge på en ny blæser,fik mig et monstrom af en kobber blæser... Den fungere... og Den Fungere rigtig godt,nu ligger jeg MAX på 44 Grader... og minimum på 28 hehe
men er Glad for at du tog dig tid til at svare
Takker endu engang

Kommentar
Fra : Extremer

Dato : 29-08-03 22:02

Tak for dit svar *s*
Jeg var ude og spendere lidt penge på en ny blæser,fik mig et monstrom af en kobber blæser... Den fungere... og Den Fungere rigtig godt,nu ligger jeg MAX på 44 Grader... og minimum på 28 hehe
men er Glad for at du tog dig tid til at svare
Takker endu engang

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-08-03 22:22

oki

vil du så være venlig at lukke dette spørgsmål ved at klikke på herover på "acceptere komm. som svar ---------▲

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-08-03 20:46

Hej Extremer
Du kan lukke dette spørgsmål ved at trykke på "accepter kommentar" over dk's indlæg. Så får du heller ikke flere mails i tide og utide

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Extremer

Dato : 07-09-03 14:29

Tak for svaret dk.