/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
problemer med liteon cd rw - er det driv~
Fra : Marejka
Vist : 297 gange
60 point
Dato : 26-08-03 17:18

Hej alvidende brugere af det her forum,
jeg, ydmygst ikke særlig computerbegavet, har installeret en Liteon cd rw i min lækre PC med WIN 2000, som min eks forærede mig i sin tid...
Vildt nok, den sidder der hvor den skal sidde, og umiddelbart genkender min PC den også som ny hardware... men når den så skal til at installere, afbryder den installation med fejlmeldingen #Error occurred during the installation of the device. System cannot find the file specified".
Hvad helvede snakker den om? Er det måske fordi jeg mangler noget driver-værk - og hvis ja, hvad i alverden hedder den driver jeg skal ha' og hvor finder jeg den? Finder jeg den under Firmware på Liteon's side - eller er det bare en cdrom.sys jeg skal have (mit alm. CD Rom drev virker fint)?? HJÆÆÆLP!
Tak, tak, tak.

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 70 point
Dato : 26-08-03 18:02

Nej, det er ikke firmware - Den skulle køre med Windows standard drivere.
Det er dem du mangler / der er fejl ved.

Denne vej: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/directory/worldwide/da/windows/2000/default.asp

Opdater din W2000

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Marejka

Dato : 26-08-03 22:44

Thank you!! Det virkede foreløbigt, fantastisk.

Godkendelse af svar
Fra : Marejka

Dato : 27-08-03 12:41

Tak for svaret JensT.