/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Alarm system via GSM
Fra : kim.damgaard
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 25-08-03 10:47

Er der nogen der kender et godt alarm-system som fungerer via GSM, da jeg ikke har fastnet-tlf.?
Systemet må også gerne kunne give besked ved brand, vandskade etc.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-08-03 10:52

Sådan en har jeg liggende - skal lige finde den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-08-03 10:55

velleman 150075 cu2101 trådløst GSM opkaldsmodul. http://www.helmholt.dk/Visforh.asp Såvidt huskes får du et ubesvaret opkald, når noget går galt. Der kan også tilkobles mikrofon så du kan høre hvad der sker er lejligheden.

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-03 19:42

Har kigget lidt på linket.. Men finder ingen pris på sådan et system???
Hvad koster sådan et sæt med microfon og det hele??

Mvh
Michael

PS. Såen et sæt må jeg da vist ha mig

Kommentar
Fra : kim.damgaard

Dato : 26-08-03 12:24

Jeg kunne heller ikke rigtig få noget ud af helmholt linket. Har selv fundet flg.:
http://www.haukka.dk/index.html

Er der nogen der kender det; synes det er godt eller skidt?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-03 08:34

Vi har testet en, og det duer. Vi brugte den til overvågningsalarm. Kig på Helmholts forhandlerliste, spørg der.

Kommentar
Fra : jokk

Dato : 18-09-03 21:18

prøv hos Carlo Gavazzi , de har noget der hedder smart house.
adressen er www.carlogavazzi.com
det ligger i Hadsten

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 12:19

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 16:08

Fik du svar Kim?

Godkendelse af svar
Fra : kim.damgaard

Dato : 09-10-03 18:10

Tak for svaret copycatDK.