/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Opdater bios i Compaq
Fra : Jimmi_S
Vist : 449 gange
150 point
Dato : 24-08-03 15:09

Da min computer er begyndt er starte op med et blåt skærmbillede hvor der bl.a. står at jeg skal opdater mit bios vil jeg gerne have fat i en. Det er en Compaq Presario 5wv237. Jeg har været inde på Compaqs hjemmeside men har ikke rigtig kunne finde nogen. Er der nogen der kan hjælpe mig??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-08-03 15:24
Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 24-08-03 16:25

Den har jeg haft prøvet men den skriver stadig det samme. Det skal lige siges at jeg købte den med Win ME men har selv sener lagt Win XP Pro ind. En anden ting er at jeg slet ikke kan komme ind i XP mere, så nu kan jeg kun køre Win ME fra en anden partiton.

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 150 point
Dato : 28-08-03 22:27

jeg tror det bedste vil være at formatere begge partitioner og så nøjes med at køre xp pro jeg kan ikke se hvad styresystemet har med bios at gøre bios update er normalt kun nødvendig hvis man skifter til nyere hardware.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 20:04

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : Jimmi_S