/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Motherboard i Compaq pressario 5456?
Fra : Kris
Vist : 821 gange
50 point
Dato : 16-01-02 14:36

Er der nogen der ved hvilket motherboard der sidder i en compaq pressario 5456, type og/ell navn? Jeg ved det er et ATX men ikke hvilket. Der er integreret lyd og grafik kort.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-02 14:54
Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-02 14:54

Her kan du se hvad der er i din Compaq pressario 5456
http://www.compaq.dk/derhjemme/produktkatalog/classics/5456.asp
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-01-02 15:37

> Er der nogen der ved hvilket motherboard der sidder i en compaq
> pressario 5456, type og/ell navn? Jeg ved det er et ATX men ikke
> hvilket. Der er integreret lyd og grafik kort.

Det er sikkert et eller andet special fremstillet som ikke kan købes i
butikker.

Kan du ikke bare skrue låget af og se hvad der står på det?

Ellers så tjek compaq's hjemmeside. Jeg ved at ibm har ret udførlige
specifikationer på mobos i deres maskiner, selvom det kan være ret svært at
finde.

Mvh. Søren