/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam Lagger..??
Fra : Toby14dk
Vist : 688 gange
95 point
Dato : 21-08-03 20:05

Hey Kandu så er jeg på den igen!!
Har købt et webcam Trust SpaceC@m 320
ses på :http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574647904
For små 300kr Øhh.. 300kr er ikke meget og jeg ved da også at jeg derfor ikke kan forvente det helt store!! Men Da min kammerat har et webcam til 200kr. Som jeg ikke mener kan tage samme opløsning som mit synes jeg at det er pænt underligt at at mit webcam lagger el. Hakker så meget som det gør!! Når min kammerats kører perfekt.. UNDERLIGT!! jeg har en 512/128 opkobling.. Så forstår ikke rigtig hvor problemet ligger!!
Svar: Det svar jeg søger er en form for forståelse.. El. Løsning!!
På forhånd tak for hjælpen!!
Hilsen Tobias..

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 95 point
Dato : 22-08-03 07:22

Prøv at ændre båndbredden ,Win XP reserverer 20% af båndbredden til systemet.Gå i start -kør-skriv gpedit.msc-klik på administrere skabeloner-netværk-qos pakkeplanlægning-på højre side linien begræns reserverbar båndbredde-klik aktiveret og sæt værdien til 0-klik ok og genstart.Håber det hjælper.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 22-08-03 16:15

Hey Ole..
Er du gal en forklaring.. Det er vidst godt jeg ikke hører blandt dem der intet ved om Computer.. Øh.. Kig ned i kør og skrev gpedit.msc men det virkede ikke min kammerat prøvede det sammen hellder ingen held..!! Øh.. Kan du har skrevet forkert??

Hilsen Tobias..

Kommentar
Fra : boye

Dato : 22-08-03 20:37

Jeg har lige kontrolleret hos mig selv,hvis du kører XP skulle der ikke være noget i vejen.Hvis ikke ,så sidder jeg ikke med ordene.Men jeg kan fortælle at mit eget Web cam også kører med forsinkelse og altid har gjort det ,det er noget med at antallet af frames skal være X antal pr sek,for at få synkroniseret lyd - billede skal man vist op i noget andet prislag.Jeg har et LOGITECH til 650 kr
Mvh O Boye

Kommentar
Fra : boye

Dato : 22-08-03 20:46

Prøver lige at gøre det mere overskueligt,,,undskyld
Start
Kør
Skriv gpdit.msc
Klik admin skabeloner
Klik netværk
Klik Qos pakkeplanlægning
klik begræns reserverbar båndbredde
klik aktiveret og ændre bånd bredde til 0
Mvh o Boye

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 22-08-03 21:29

Takker for at gøre det let..
Men jeres command gpdit.msc virker altså ikke.. Heller ikke på min kammerats computer.. Underligt..
Den skriver: Windows kan ikke finde gpdit.msc kontroller at... Bla Bla.. Hvad kan være galt mangler jeg en fil?? ER det noget man kan hente eller???

Hilsen Tobias..

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 22-08-03 22:59

Kører forresten lovligt Xp Home

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 22-08-03 23:00

Kører forresten lovligt Xp Home og Har en webspeed opkobling!!

Kommentar
Fra : djonez

Dato : 14-09-03 16:14

qpedit.msc virker ikke på XP home

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 15-09-03 19:02

Hmm Men hvad gør jeg så.. Er der en form for parrerlel komando... El. noget..?? Det burde der være.. Evt. Et program der kan gøre tricket for en..

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 17-09-03 09:28

hvad opløsning har du sat kameraet til, hvis det er sat højt vil det kræve meget båndbredde.
320 x 240 så burde det ikke hakke så meget, hvilket er normalt.
Mvh hj3

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 18-09-03 12:26

Ja opløsningen er sat.. det funger.. Men det hakker alligevel. Tit når jeg bruger det på Msn fryser billede.. Og så afbryder den.. UNDERLIGT!! Hmm OG det er lige så meget når jeg køre det med andre.. Deres hakker også om de så har en 2mib opkobling.. Jeg har en 512/128 Øh.. Så der burde ikke være noget problem.. Øh.. Men synes det med den lille kode deroppe var ret interessant.. Er der andre Tricks til at vinde lidt båndbreede?

Mvh Tobias.

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 08-03-04 17:00

Tak for svaret ofa.

Du glemmer bare at gpedit.msc ikke virker i HOME ED. Det gjorde den i hvert fald ikke hos mig..

Mvh. Toby..

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 08-03-04 17:39

Jeg vidste det ikke
Tak