/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Computer lagger
Fra : HanSSoN
Vist : 349 gange
200 point
Dato : 17-08-03 14:30

Min computer er:
Cpu : AMD Duron 1200Mhz
Ram : 512 SDRam,
Grafikkort : Radeon 9100 64 DDR ram.
Bundkort : Socket A ,K7S5A

Min computer lagger, jeg ved simpelhen ikke hvad det er.
Hvis jeg spiller counterstrike eller flytter på vinduerne ude på skrivebordet, så lagger det.
Den gør det over alt, Men når jeg spiller er frames´ne gode nok, i counterstrike er mine fps oppe på 100. det er jo fint nok..men det lagger alligevel...hmm
kan det værer min cpu der er defekt!!!! jeg ved det ikke.
Men jeg har testet min computer med SiSoft Sandra Pro 2003. og den finder ingen fejl...og med norton utility heller ingen ting..

Er der nogen der kan komme med et frelsende svar!
Jeg er på bar bund..

Tak på forhånd
hilsen Jesper

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-03 14:39

Får den luft nok eller har du "pakket" den ind. Luftafgangen bag på comp. skal ha' fri plads, så den kan komme af med den varme luft.
Emesen.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 17-08-03 14:48

Hmm jeg har masser af luft til computeren her lige købt en helt ny blæser. men jeg vil lige kigge på det, tak!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-03 14:55

Det er meget vigtigt at der er et Flow gennem comp.
Blæsere der sidder indvendigt kan i visse tilfælde lave "stillestående" luft i kabinettet, hvis de ophæver hinanden.
Emesen.

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 17-08-03 15:00

Hvad er "lagger" ???

Måske jeg er lidt dum, men jeg forstår ikke spørgsmålet

/VMEK

Kommentar
Fra : wal

Dato : 17-08-03 15:06

Prøv at tage din cpu ud rens di små huller med Kontaktrens, NF-252. Har en effektiv affedtning. Kan også bruges på alle dele på din pc eller bærbar.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 17-08-03 15:15

lagger det er når grafikken ikke kan følge med, det halter efter..

det er måske også lidt et nørdet det ord...hmm

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 17-08-03 15:16

OK...så er jeg med igen

/VMEK

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 17-08-03 15:17

wal det vil jeg lige gøre, håber det virker!!!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 17-08-03 16:00

det virket ikke lort...og den får luft...

Kommentar
Fra : wal

Dato : 17-08-03 16:19

Hej er det kun disse to spil der gør det. kan det værer dem, prøv med nogle andre spil. Hvis de virker er det de to spil der er noget ivejen med. Prøv også en anden driver til dit grafikkort. Vær sikker på at din harddisk diskette og cdrom drev er forbundet rigtigt. Husk at alle ram og kort skal også affedtes og renses. Husk at barer en fet plet på din cd skive kan give kluder i dit system.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 17-08-03 20:19

Du har med garanti ikke fået dine AGP drivers op på plads
OW

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-08-03 20:23

Hej Jesper

Det er måske et vildskud, men er der nok ledig plads på den partition hvor din swapfil ligger ? Det er typisk drev C. Prøv eventuelt at frigive noget plads og defragmenter dine drev.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 18-08-03 15:48

srhansen.
hmm...jeg har lige brandt 30 gb ud. der er plads nok nu. så det kan ikke være det.
Ellers tak for svaret.

oldwiking.
Det med AGP driverne vil jeg gerne høre lidt mere omkring.

Accepteret svar
Fra : wal

Modtaget 200 point
Dato : 18-08-03 23:37

Hej. hvis du har 4 ram blokke så prøv at sætte dine ramblokke i dem som der ikke er optaget. håber det kommer til at virke. Held og lykke.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 05-09-03 08:01

Det var min Cpu der var fucked up. men den virker nu!

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 05-09-03 08:03

Tak for svaret wal.