/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
scanner problem i XP
Fra : kaernemaelk
Vist : 580 gange
40 point
Dato : 12-01-02 02:35

Hej
Jeg har en Vuego scan 310u (driver mirascan-c) jeg har installeret den nyeste driver til XP, men uanset hvad jeg prøver så kan den ikke finde driveren til scanneren, men bliver ved med at stå som "ukendt enhed" i enhedshåndtering.
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Tak på forhånd

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 40 point
Dato : 12-01-02 10:15

hvis det er på usb så skal du fjerne stikket til usb porten, fjerne hardware
i din computer, genstarte, installere diverses software til scanneren og
derefter tilslutte scanneren.

Grunden er at hvis du tilslutter usb før du installere software så vil
Windows automatisk bruge Windows driver til usb og når du så installere
software med driver så går der kludder i det og så tvangs indstiller Windows
dens driver.

"kaernemaelk" <kaernemaelk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DgM%7.13319$aS.1817202@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Jeg har en Vuego scan 310u (driver mirascan-c) jeg har installeret den
> nyeste driver til XP, men uanset hvad jeg prøver så kan den ikke finde
> driveren til scanneren, men bliver ved med at stå som "ukendt enhed" i
> enhedshåndtering.
> Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
>
> Tak på forhånd
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kaernemaelk

Dato : 12-01-02 13:00

Hej
Tak for hjælpen, men det hjalp desværre ikke
Men når jeg går tilbage til Win ME, så er der ingen problemer.

Godkendelse af svar
Fra : kaernemaelk

Dato : 12-01-02 13:01

Tak for svaret Deltaforce3.

Kommentar
Fra : Iron

Dato : 20-02-02 11:24

Hej,
Jeg har en Acer scanner 620P (MiraScan 2.6). Jeg har installeret den nyeste driver til win2K(MiraScan V3.42). Når jeg prøver at starte en ny scaning, får jeg en meddelelse, at scanneren ikke er fundet og at der skal chekes om den er tændt og kablet er opkoblet. Der kan bekræftes JA til begge dele. (inden jeg starter PCén tænder for scanneren). Hvad gør jeg forkert??

Kommentar
Fra : wiwo

Dato : 05-07-04 22:44

hej
HJÆLP
jeg har fået en scanner (vuego scan brisa 640 )
men mangler at få fat i en driver til den?????

hilsen wiwo

Kommentar
Fra : podakes

Dato : 06-12-05 18:28

Hej!
Jeg har en Acer Vuego Brisa 310S, men har ingen driver. Er det muligt at finde den på nettet, jeg har Windows XP
På forhånd tak

mvh podakes