/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Thailand
Fra : AneJuul
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 12-08-03 17:17

Kæresten og jeg tager 1 mdr til Tailand har om et par uger. Vi har endnu ikke besluttet os for hvilke øer vi skal besøge, men starter ud i Bankok. Vores problem er, at vi har en smule svært ved at gennemskue hvor vi skal tage hend for at undgå for meget regn. Vi var ret uheldige sidst vi var der nede, hvor vi var fanget på Ko Tau en uge hvor det silede ned, og denne oplevlese gider vi ikke skal gentage sig. Har nogen nogle gode forslag?
Ane

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 13-08-03 12:10

Hej
Jeg var der for nogle år siden.Boede 21 dage i Pattaya på et Motel,billigt og rimelig godt,prisen taget i betragtning.
Det var en dejlig by at være i.Der findes en del attraktioner,bl.a. Krokodillepark.Jeg var der i august måned,og havde samlet kun to timers regn.De sidste tre dage tilbragte jeg i Bangkok,hvilket jeg bittert fortrød,puha for en beskidt by,med meget Smog og en beskidt flod.Det var lidt om mine erfaringer.

mvh
Arne