/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gprs opsætn. til SPV
Fra : copycatDK
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 11-08-03 17:51

Mangler en gprs opsætning til min spv via sonofon

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-08-03 18:04

har su sonofon cbb..??

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 11-08-03 18:18

yep cbb

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 210 point
Dato : 11-08-03 18:49

jamen så værsgo..

Opsætning af GPRS til MMS CBB på SPV!

Dette gøre på følgende måde:

Programmer --> Indstillinger --> Dataforbindelser --> Menu -->
Rediger forbindelse --> GPRS- forbindelser --> Menu --> Tilføj

Her efter spørger den om beskrivelse, skriv f.eks. MMS, indsæt derefter nedenstående værdier.

Tilslutter til: Sikker Wap-netværk eller Wap-netværk
Adgangspunkt: internet
Brugernavn: sonofon
Adgangskode: (ingenting)
Primær DNS: 0.0.0.0 (denne er uvis, hvis det ikke virker så brug den samme som til Telmore, det burde virke)
Sekundær: DNS: 0.0.0.0
IP: 212.88.64.8

Tryk ¨udført¨ --> home (hjem til skrivebord)

Disse indstillinger skal bruges til MMS derfor gøre følgende

Programmer --> Tilbehør --> MMS Setup

I toppen er der en boks, hvor du kan vælge mellem dine forbindelser, vælg In og sørg derefter for at indstillingerne på din skærm ser sådan her ud.

MMS
IP: 212.088.064.008
Port: 9201
MMSC adresse: http://mms.sonofon.dk:8002
Gyldighed: MAX
Aflev. Rapport: intet flueben (er ikke testet med andet)
Læst rapport: intet flueben (er ikke testet med andet)
Skjult afsender: intet flueben (er ikke testet med andet)
Hent MMS: Auto

Derefter burde det virke, prøv evt. at sende en MMS til dig selv!

taget herfra: http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=gprs.txt lidt nede på siden..

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 11-08-03 21:22

Det virker ikke helt som det skal.. jeg kan ikke sende sms eller gå på internet.

Men mere vigtig er at den ikke re låst op som jeg troede. Den er godt nok låst op til alle simkort. men jeg kan ikke få programmer ind på den der ikker er godkendt af orange. Har så fundet et progra jeg skal instalere for så derefter at gå på nettet en gang og registere mit telefon nummer for så derefter at modtage en oplåsning fra orange. Men hvordan fanden installere jeg de filer?? Hvor henne???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 11-08-03 21:23

mente MMS even

Kommentar
Fra : dennis85k8

Dato : 12-08-03 12:13

hej
den er en meget lættere måde send en sms med teksten gprs til 1208 og du vil gratis få tilsendt indstilningerne. kan det bleve lettere ?
hilsen dennis85k8

Kommentar
Fra : dennis85k8

Dato : 12-08-03 12:14

hej
den er en meget lættere måde send en sms med teksten gprs til 1208 og du vil gratis få tilsendt indstilningerne. kan det bleve lettere ?
hilsen dennis85k8

Kommentar
Fra : dennis85k8

Dato : 12-08-03 12:14

hej
den er en meget lættere måde send en sms med teksten gprs til 1208 og du vil gratis få tilsendt indstilningerne. kan det bleve lettere ?
hilsen dennis85k8

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-08-03 14:24

Hej..

du skal hente action register: http://4smartphone.dk/download/programmer/Program.asp?Id=17

programmet ligger du i IPSM/windows/startmenu/games via activ sync

herefter går du ind i din spil mappe og trykker på programmet.. så indstallerer det.. husk +45 foran dit telefonnr. herefter går du ind på: http://www.developers.orange.com/WorkingWithOrange/SPV/Unlocking/

og trykker på to get your spv locked/unlocked og følger guiden til unlocking..

når du har kørt programmet action register behøver du ikke at gå på nettet med din SPV først men du skal kunne brue GPRS for at kunne bruge action register..

held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-08-03 14:25

du kan godt prøve det dennis skriver.. men er næste 100% sikker på at det ikke virker til SPV..

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-08-03 16:36

Har prøvet det det med action register. Når jeg trykker på _setup kommer der bare en masse HTML og trykker jeg så på ACTION~1 skriver den:Der er ikke noget program associeret med "ACTION~1". Kør programmet først, og åben derefter filen fra programmet.

Hvordan gør jeg det?

Solgaard du skal nok få nogle flere point hvis vi får det her til at virke

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-08-03 22:55

er du her.???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-08-03 22:56

Ja da...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-08-03 22:57

Ja da...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-08-03 22:59

Også på icq 116296313

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-08-03 23:00

godt..! har du gjort som jeg skrev i den anden kommentar..??

altså lagt programmet ind på den sti jeg skrev fra pc og så kørt .cab filen fra SPV..???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-08-03 23:03

har desværre ikke icq mere har du msn..??

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 13-08-03 21:31

Tak for svaret solgaard.