/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
cd-rom'en virker ikke?
Fra : anonymm
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 11-08-03 00:46

Hei,
jeg kjøpte en ny data og det har gått noen månder,men etter det har cd-rommen sluttet å virke hva kommer det av den kan ikke lese noen slag cd'er.
Hva kan jeg gjøre?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 07:51

Se efter om kablerne sidder på plads.
Kører du win 98 så kan den godt ha' "tabt" driveren.
Hvilket styresystem bruger du.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-03 09:25

Du kan forsigtigt prøve at rense optikken i CD-ROM'en ved at skille den ad og bruge en vatpind dyppet i Salmiak spirtius til rense med. Din garanti vil dog bortfalde.

Hvis garantien stadig duer (burde være mindst 1 år) kan du gå i forretningen og få den repareret/udskifet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-08-03 13:30

jeg bruker win 2000 og har brukt xp med samme feilen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:18

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 04-07-04 14:54

Jeg fant ut feilen,det var bare å slette forige driver å laste ned på nytt THAT'S ALL:

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 15:01

så kunne du afslutte dit spørgsmål ved at trukke på accepter ud for et af kommentarerne.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 04-07-04 15:03

men hvilket svar skal jeg accepter da?

Annuller spørgsmålet
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:34

Fant svaret selv