/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tilbehør til SPV
Fra : copycatDK
Vist : 392 gange
250 point
Dato : 09-08-03 21:25

Er der nogen her der ved hvor jeg kan få tilbehør til SPV (Hardware)
Jeg mangler en ny taske til den. Men er også meget interesseret i andet tilbehør frks. Instalationssæt til bilen osv.

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 250 point
Dato : 10-08-03 00:06

Hej copycat

Tilbehør til SPV kan du købe i alle orange butikker.

andre telebutikker er også en mulighed men de har intet liggende til SPV da alt tilbehøret følger med som standart..

Med hensyn til tasken kan det lige så godt betale sig at købe en taske til 10kr den passer stort set tasker med nokias 3310 model (dog ikke dem med plastic og huller til tastetur)

Installation til bilen er jeg ikke sikker på at der er lavet men der følger jo headset med som standart.. og det skulle være muligt at finde en universalholder i F.eks Thansen den kan sidde i.. eller kan du jo også bare bruge den som højtalertelefon ved at holde svarknappen inde i ca. et par sekunder (højtalertelefon slukkes på samme måde)

Héld og lykke og spørg endelig hvis der skulle være andet..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 10-08-03 00:29

Jeg takker for dine oplysninger solgaard. Har ikke fået den endnu så kender ikke så meget til den andet end fra div. hjemmesider.
Jeg byttede den med min Nokia 6610 men det mangler så en ny taske til den og den vil jeg ret gerne ha. Men jeg smutter lige i byen når jeg modtager den og ser om jeg ikke kan finde noget der passer til dat et 256en.
detsuden har jeg hørt at et 256mb SD kort koster ca.750kr. Kan det passe eller findes det billigere?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-08-03 01:12

Glæd dig til du får den!!!

Her er et link til billigere kort: http://www.stores.ebay.co.uk/ukmemorysupplier/plistings/list/all/dept9/index.html

har hørt om nogle der har bestilt derfra og det skulle være ganske udemærket..! jeg gav 929,- for mit i en butik da jeg ikke havde tålmodighed til at vente på at det skulle komme med posten..

tror nemt at du kan finde en taske til den.!

når du får den vil det være en god ide at oprette dig som bruger på følgende sider:

http://smartphone.modaco.com/portal.php
www.mobildebat.dk

der kan du få alt det hjælp du behøver for der vil uden tvivl blive noget som du kommer i tvivl om.!

en anden god side til dowload af diverse programmer og spil er: www.4smartphone.dk

held og lykke med den og spørg endelig hvis der skulle være noget.!

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 10-08-03 10:04

Jeg takker endnu engang for svaret. Og jo jeg er da lidt spændt på at se hvor god den er blevet efter div opdateringer. En af mine venner købte den dengang den lige var kommet og der var jeg ikke imponeret af den da den var enormet langsom og så var den på engelsk. Men det bliver spændene og se om den kan fjerne min Nokia feber *G* Men det tror jeg nu på den kan.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-08-03 10:23

Ja det burde den kunne... jeg kan fortælle dig at der er kommet nogel tweaks der gør den hurtigere som hedder noget i retning af "speedmenus" og "speedboost" der er selvfølgelig også kommet dansk opdatering med dansk T9..

plus at der for et par dage siden kom java til den.! såå nu er der snart ikke noget tilbage til symbianfolket hvor SPV ikke kan være med. det eneste der mangler er indbygget kamera.. og bluetooth..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-08-03 10:29

for at gøre den hurtigere når du får den kan du gøre følgende:

1) ændre multitryktimeout til 1/2 sek i programmer/indstillinger/tilgængelighed/multitryktimeout
2)sluk for automatisk tilbagevending til homescreen i programmer/indstillinger/startskærm/timeout---> til aldrig (fjerner den timer som sidder i baggrunden og bruger kræfter)
3) indstallere de to .cab filer der gør den hurtigere: http://4smartphone.dk/download/programmer/Program.asp?Id=67
4) fjerne tasteturlyde under programmer/indstillinger/lyde/tasteturkontrol--> til ingen

så skulle den blive en del hurtigere.!

held og lykke med den og som sagt du spørger bare.!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 10-08-03 22:41

Solgaard du skulle vel tilfældigvis ikke vide om IRen på SPVen er stærk nok til den kan bruges som fjernbetjening til frks. et TV ? Og hvor jeg kan finde et program til det??

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 06-06-04 12:07

Solgaard, hvordan skal man installere det der speedymenus og speedboost? Jeg har en spv classic, men kan ikke finde du af at installere det! Hjælp, happybent2003@hotmail.com