/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Opdatere bios til ECS K7S5A
Fra : bassenborg
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 05-08-03 20:45

Jeg har en 1½ år gammel computer, AMD xp1700-ECS K7S5A-bundkort.
Jeg har aldrig prøvet at opdatere en bios før, så jeg mangler en idiotsikker vejledning i hvordan man gør. (på dansk)

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-03 23:20

jeg vil starte med at sige hvis du ikke har problemer med din pc så lad være med at opdatere der kan gå frygtelig mange ting galt men ellers vil jeg anbefale hjemmesiden www.verdensnavle.dk/comp.html lidt nede på siden er der et link der hedder bios der er skrevet en god vejledning.

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 05-08-03 23:23

jeg glemte at skrive de er på engelsk men prøv google hvis du ikke forstår hvad de skriver.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 06-08-03 01:26

prøv dette!!!

http://www.kandu.dk/dk/spg/12495
__ _
/-----/----\
 ///dr_scooter///

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 07-08-03 22:23

Tak for svaret phg1.
Jeg har bestemt mig for ikke at gøre noget, da min computer kører fint nok. Hej!!!