/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Instant DVD
Fra : Peter_Gimm
Vist : 410 gange
250 point
Dato : 04-08-03 11:56

Er der nogen der kender produktet der hedder Instant DVD fra firmaet ADS technologies ?

Jeg har læst et par rimelig gode anmeldelser på nettet, men kunne godt tænke mig at høre fra et par danske brugere.
Planen er at få gamle VHS bånd digitaliseret til DVD skiver.

Hvad fungerer godt, og hvad er mindre godt (eller skidt) ?

pft

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 04-08-03 15:16

instant cd-dvd er et brænder program som så mange andre værken bedre eller dårligere end de fleste.
har lidt bedre brugerflade end nero eksempelvis, men vil ikke anbefale programmet frem for andre.

Kommentar
Fra : Peter_Gimm

Dato : 05-08-03 11:17

Ok - du kender ikke produktet kan jeg se...
Instant DVD fra ADS er en hardware løsning

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 05-08-03 11:33

min instant dvd er version 6.5 og kun en software version sorry !!!

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-08-03 14:27

Jeg synes i hvertfald, at du skal undersøge sagen nærmere inden du køber noget.

Jeg har nu brugt 2.000 kr. (1.500 til et kort og 500 til software) for at overføre mine digitalfilm (dv) til cd´er i (super) VCD format. Jeg må indrømme, at jeg er meget skuffet over resultatet. Det er slet ikke til at leve med. I stedet skulle jeg have brugt 5.000 kr. på en DVD-optager så jeg kunne få en ordentlig kvalitet. Opløsningen på DVD og S-VCD er den samme, så jeg tror ikke, at det kan blive ligeså godt som en DVD-optager. Den kan man jo også få glæde af i andre sammenhænge.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 24-08-03 18:07

DU kan prøve at se på en nye LG dvd brænder til dvd-r dvd+r også tin dvd-rw og dvd+rw. Jeg kan ikke huske betegnelsen, på denne dvd. Mener den er på tilbud til ca 2000kr

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 25-08-03 07:46

Jeg tænkte nu mere på en DVD-optager ikke brænder til dit TV. Ligesom en videobåndoptager. Så man overført hele kavliteten fra fra videofilmen ud, at det skal konverteres.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 25-08-03 10:33

Ok så er jeg med. Men så syntes jeg du skulle vente lidt, da dvd optager til tv bruger dvd+ medier.men sony skulle komme med en helt ny dvd optager. Der er til både dvd-dvd+Rog RW-+. Og med tilslutning til camera video og meget andet. Jeg har hørt der skulle komme en sony der skulle hedde psx dvd?. prisen skulle blive ca 5000kr. Mener jeg. Men jeg er ikke sikker.

Kommentar
Fra : Peter_Gimm

Dato : 25-08-03 10:42

Kan det passe at der ikke er nogen her gruppen der kender/har lejet med ADS' Instant DVD ?