/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kiss DP-500 og Dual layer DVD???
Fra : theking20000
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 30-07-03 08:57

Er det korrekt, som jeg har hørt, at DP-500 IKKE kan afspille Dual-layer DVD'er??
Overvejer at købe produktet, men ville gerne have dette afkræftet...

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 31-07-03 13:09

Efter de oplysninger som gives mig af grossisten, vil software til DP-500, ( og de andre produkter) blive jævnligt opdateret.
Du kan kigge lidt på www.kiss-technology.com
Dual-layer er en dvd-kapacitet på ca 9 Gigabyte, og det vokser nok yderligere, så jeg har tiltro til, at man stadig kan bruge DP-500.
Pruduktchefen kommer først i morgen fredag for endeligt svar, så hvis du vil give mig din mailadresse på arvig@a-data-video.dk, skal jeg give dig besked så snart som muligt.

venlig hilsen
Jørgen Arvig

Accepteret svar
Fra : arvig

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-03 09:32

Ja : DP-500 kan læse dual-layer, det er bekræftet af KISS.
Pris 2799.

Venlig hilsen
Jørgen Arvig

Kommentar
Fra : nhaipepsi

Dato : 06-09-03 20:09

jeg blander mig lidt om kring kiss hvor kan man købe dem ? I KØBENHAVNS område
og hvad koster de

er der ikke en hjæmme side for os dansker der ikke er til engesk
i skriver om DP-500 men jeg kan kun finde dp -508 nhaipepsi

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 07-09-03 11:15

Tak for svaret arvig.