/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam!
Fra : Poe
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 25-07-03 11:56

Står og skal ud og købe mig til webcamera! Det skal bruges til almindelig optagning af mig Ting jeg ønsker:

-640x480
-Overvågelse
-Rigtig god softwarepakke, med noget redigerings værk!
-Skal ikke sidde med et spot i hovedet, skal ikke gøre mig mørk
-Microfon
-Helst zoome lidt
-Skal kunne tage det med uden ledning og optage/tage billeder
-Dvs. at der skal være indbygget memory eller mulighed for flashkort!
-Og skal kunne tage stills på 1024x768!

Omkring 1000kr.

Har kigget lidt på dette;
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574657911
Nogen der har erfarninger med det? Virker det optimalt? Og hvordan er webcamet?

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 25-07-03 17:41

Ja jeg har haft et mage til, men det er blevet væk under flytning. Det er rigtig godt og der er ok software med til. men hvis du vil have noget med lidt mere gods i så kig på dette http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574577898 det er godt nok lidt dyrt, men kender en ven som har et.. DET ER GODT,, men det er det som du har kigget på også, enda rigtig godt..

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 26-07-03 01:15

Og der er webcamet godt, super godt?
Men er lidt dyrt synes jeg!

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 27-07-03 13:25

Ja det er dyrt, men så for du også noget godt, men jeg ville ikke købe det hvis du ikke har tænkt dig at bruge det mere end til samtaler med dine venner osv.