/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hylster til bærbar..
Fra : h_johansen
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 22-07-03 22:38

Hejsa

Jeg skal bruge et hylster til min bærbare computer. Det skal ikke andet end at beskytte min bærbare mens den ligge i min rygsæk...
Jeg har søgt vidt og bredt på nettet efter sådan et produkt, men indtil videre forgæves. Findes det overhovedet?

M.V.H. Henrik

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-07-03 05:56

Hylster har jeg ikke hørt om. Men hvorfor ikke købe en taske specielt skabt til bærbare. De er godt isoleret. Det er da bedre end ha den liggende i din rygsæk. De findes i mange prisklasser.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : h_johansen

Dato : 23-07-03 08:16

Jeg giiider bare ikke slæbe på min rygsæk + en taske til den bærbare... Min rygsæk er en stor JanSport med gode adskilte rum i. Jeg havde forestillet mig at den bærbare kunne ligge i det forreste rum i rygsækken, som det eneste..

Det var selvfølgelig ikke min mening at lade den bærbare ligge i samme rum i tasken som bøger, madpakke osv...

M.V.H. Henrik

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 26-07-03 10:39

Så vidt jeg ved har Bog & Ide en kombineret rygsæk og notebook taske.
Om du så har en Bog & Ide butik i nærheden, ved jeg ikke.