/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
VW Golf 1,8 GTI, 1991
Fra : Olemanu6666
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 22-07-03 08:49

Hej

Jeg har et problem med ovenstående bil. Bilen trækker en lille smule til venstre. Hvad kan der være galt?

Samtidig har jeg lige fået bilen sporet. Nu vender rettet mod højre når bilen køre lige ud, men den trækker stadig til venstre!

Håber på hjælp!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-07-03 09:10

hmm underligt at de ikke sagde noget da du fik den sporet jeg ville i hvert fald ikk være tilfreds med et ret som skulle stå til højre for at køre ligeud. er det længe siden du har fået den sporet eller kunne du da lige køre tilbage og sige det.!

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-07-03 09:13

Det var igår!!!

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 22-07-03 09:34

Det kunne også være at caliberen sidder fast, så bremseklodsen hænger på venstre hjul.

Jes

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-07-03 09:58

hvis jeg var dig så tog jeg tilbage og gav dem skylden..

men hvis det som jes siger er bremsen der hænger det vil du kunne se for så bliver den ekstrem varm..! (bremsen)

hvad med dine styrekugler..?

Solgaard

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-07-03 10:13

Jeg har haft ringet til dem og de har indvilget i at ordne rattet uden beregning.

Hvor varm er ekstrem varm??

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-07-03 10:18

det er MEGET varmt..!! den bremser jo en lille smule hele tiden mens du kører så den bliver jo aldrig kølet af..

men det var da lækkert at de ville lave det måske det hjælper. vent hellere med at luk spørgsmålet til du har været dernede..

Solgaard

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-07-03 10:21

Mange tak for svarene indtil videre

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 22-07-03 10:54

Nu ved jeg godt du får det lavet i kvit og frit.
Grunden til rettet står skævt når du køre ligeud er at de folk som har sporet din bil ikke har søret for rettet stod lige inden de begyndte at spore. I dette tilfælde er det nok styrekuglerne de har justeret og de sidder på et gevind hvor de drejer dem til hjulene står lige. Det vil sige har rattet stået lidt mod højre da de gik i gang ja så står det så os skævt når hjulene er justeret.

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-07-03 10:57

Lyder meget fornuftigt.

Tak for svaret

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-07-03 12:51

Jeg har en Mondeo der har samme problem, men den drejer bare til højre. Meget til højre. Jeg har fået den sporet men uden resultat. De kunne ikke gøre mere, men sagde at jeg skulle tage på et hjulcenter og få lavet noget mere ved hjulene (jeg desværre ikke ved hvad hedder) der koster ca 400-500 kr., så skulle det hjælpe. Jeg har ikke været der endnu, men vender tilbage med resultatet.

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 22-07-03 12:53

Det er iorden. Du kunne eventuelt skrive på min mail

ove@dah.dk

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-04 18:54

Har du fundet ud af det?
For det er vist tid til at lukke.

Godkendelse af svar
Fra : Olemanu6666

Dato : 01-03-04 07:39

Tak for svaret Mordex.