/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
optagelser med håndboldpigesex/ kendisse~
Fra : 120103972547
Vist : 5322 gange
250 point
Dato : 16-07-03 18:57

nogen der ligger inde m viden om sites/privatoptagelser m kendte håndboldpiger bisex og andre kindissers sexfoto/videoopt mm ej prof opt. evt på mail e6@c.dk

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 16-07-03 19:34

der går rygter om at der skulle være mange fotos/videoptagelser i omløb med div fra
damelandsholdet mfl og andre kendte bla TV værtinder fra den 6 sans/bogstavpige ao
lagt på nettet alt om spændende emne har min store interesse så send foto mm e6@c.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 19:44

Du er vist i gang med en temmelig grov og ubehøvlet sag "120103972547"
Er dit brugernavn taget direkte fra et TDC - kontonummer for det er vel ikke dit eget.
Helt ærlig syntes du selv du kan være det bekendt.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 19:49

spændende emner?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-07-03 20:39

emmesen lad ham dog svede ene og forladt
mvh ow

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 20:41

ok

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 16-07-03 20:55

til eme og ow .bland jer uden om jeg gør intet ulovligt og bruger mit eget tdc nr
er absolut ikke ene og forladt (hviket ca er det samme),men en som åbentlyst intersserer mig for sex og porno og ikke klamme som jer der skal ind og blive forargede
og se om der er noget sex som i kan spille efter mvh Erling Nielsen
så desværre bladehoveder ingen point til jer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 21:01

Du har da ret til at interessere dig for sex og porno. Hvorfor lige film med "kendte". Håber da på at de har deres privatliv i fred. Du har mulighed for at købe masser af andre pornofilm.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 21:06

Jeg er ikke foraget over porno, det er selvfølgelig din egen sag.
Jeg er ikke inde og kigge på.
Jeg syntes det lignede et angreb på vore håndboldpiger's privatliv, og det forarger mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-07-03 21:09

Hvis en kendt har lavet en film så er det da vist ikke så privat mere??
Måske er det ikke en evt. fortid de er stolt af. Men det kan jo aldrig blive brud på privatlivets fred!
Dog med undtagelser af deres egne private/personlige optagelser som aldrig skulle være sluppet ud (hvis det var tilfældet)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 21:19

Jer er enig med emesen.

Spørgeren (alle de tal) har da mulighed for at købe/leje pornofilm.

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 21:20

Jer=jeg

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 16-07-03 21:23

TAK TIL copycatDK som har fuldkommen ret
Fordi de tænder mig opsøger jeg dem ikke eller på anden måde forudlemper dem tvertimod ,De er flotte og sportstrænede især 2 af dem som har egne fansider m
"frække" fotos.Så skulle det vist være sat på plads mvh Erling m ægte tdc nr
(ved desværre ikke hvordan jeg ændrer min profil så mit navn står istedet for nr)
ellers ville jeg gerne gøre det da jeg ikke ønsker at være anonym!

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 16-07-03 21:29

til ans (anonym) hvis du læste alt kan du set mit navn.Du kan få mit tltnr hvis du vil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-03 21:38

Erling Nielsen: nej tak til dit tlf.nr. Ans (anonym?) det er mit navn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 21:50

Her er et link til en helt legal celebrity side : http://www.xnxx.com/celebrity.php

Gratis vel at mærke og dagligt opdateret.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 16-07-03 22:17

til molokyle tak men det er kun danske kendte og især håndboldpigerne +TV pigen
der skulle være nogle tilsvarende på danske sites

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 22:46

???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-07-03 22:54

Hopper af her.
Emesen.

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 16-07-03 23:04

hej molokyle den side du henviste så pænttil er udenlandske jeg søger en evt dansk med danske kendisser som jeg skriver i toppen om/med kendte håndboldpiger etc
udfolde sig i sexscener og nøgenfotos/amatør og privatoptagelser mv ikke prof

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-03 23:13

Har jeg aldrig hørt om = ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 17-07-03 07:10

molokyle---------troede du var seriøs men dit svar =??? vidner om at du kun er intr i
selv at få yderlig oplysning så du selv kan finde dem og desuden lyser dit svar yderlig
langt væk af uvidenhed ved at lyde som om at når du ikke ved er der ingen der gør om der DK/anden site dert vises på er u bet .Jeg ønsker blot at se det .Ikke en dialog
SÅFREMT DU EL ANDRE HAR SERIØS VIDEN OM DET SÅ SKRIV PÅ MAIL: e6@c.dk
helst m fotos og/ anden dokumentation

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-03 08:47

Tsk tsk... Jeg prøvede bare (forgæves) at hjælpe dig og ??? er vel lige så godt et svar som: 'Har jeg aldrig hørt om'. Lighedstegnet (=) var for at forklare dig dette . Iøvrigt havde du jo henvendt dig direkte til mig.

Citat
til molokyle tak men det er kun danske kendte og især håndboldpigerne +TV pigen
der skulle være nogle tilsvarende på danske sites

Nu beskylder du mig for at være intr (interesseret?) Det er jeg IKKE.

Held og lykke med din søgning .

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 22-07-03 21:28

hvis der er nogen seriøse der ved noget om det så smid en mail til mig så man slipper for div kloge og smarte hoveder her og det giver gode point erli6@yahoo.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 21:37

Til Erling Nielsen: Jeg tror at du søger det forkerte sted.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 21:40

Du har fået ny e-mail adresse nu hedder den erli6@yahoo.dk (ærlig sex)

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 22-07-03 22:40

TIL ANS BLAND DIG DOG UDEN OM DU ER JO KUN INDE FOR AT BLANDE DIG OVERALT
HVAD MIN MAILADR ER OG STÅR FOR RAGER IKKE DIG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 22:55

overalt? jeg er da ikke stødt på dig før eller..... hvor?

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 23-07-03 06:11

ANS DU ER DEN MEST LATTERLIGE KLAPHAT JEG ENDNU ER STØDT IND I OG DU BLIV-
ER NU INDBERETTET TIL KANDU FOR CIKANE OG STOP HERMED DINE LATTERLIGE KOMMENTARER I MINE RUBRIKKER INCL TERMO MM

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 24-07-03 15:57

Håber du finder dine piger...XixWorld

Accepteret svar
Fra : xixworld

Modtaget 250 point
Dato : 24-07-03 16:02

usp...ikke så smart... skulle lige prøve og jeg kunne lave hans buger navn om og tænkte jeg sku ikke lige over at det var hans profil jeg skrev fra....dammm...

XixWorld

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-07-03 20:46

>120103972547

Alle tiders, hvis du indberetter nogen som helst. Så kan det være de samtidig får øje på dig og din hæklefejl i kysen. Du er sgu da så stinkende klam og syg i roen, at du skulle tvangsbehandles. Jeg vil foreslå "Det hvide snit" i begge ender, da der formodentlig ikke er den store forskel.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 24-07-03 21:52

pensionist uddannet mekaniker-marskandiser og
handelsmandserfaring mm

Det er hvad du skriver i din profil, og hvis du er uddannet i noget som helst, så er det s.. da ikke i god opførsel over for andre brugere der seriøst prøver at hjælpe dig med dit syge spgsm ( kan lige se for mig en gammel gris sidde og savle over håndboldpigerne fy for satan)

Jeg væmmes

Godkendelse af svar
Fra : 120103972547

Dato : 24-07-03 21:56

Tak for svaret xixworld.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-07-03 21:56

Kære TDC kunde nr. 120103972547. I dette åbne forum har alle lov til at ytre sig om alting, det er jo derfor du får lov til genere andre mennesker, men det er vel lidt naivt at tro, at det bliver uimodsagt. Så når eller hvis der i dette forum bliver sagt noget som jeg og andre ikke kan accepter, vil du høre de forskelliges mening.
I øvrigt er "cikane" jo ikke så slemt. Det var værre hvis der var tale om Chikane.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-03 22:16

emesen kan du fortælle mig sammenhængen mellem 120103972547 og sixworld. Læs lige et par tidligere indlæg.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-07-03 22:29

Næ det kan jeg ikke men det er pussigt, at sprg. blev afsluttet netop som jeg lagde et indlæg. Og en time efter at det var omtalt i andet sprg.
Emesen.
hopper af igen.

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 26-07-03 12:04

HOLD DA OP EN SAMLIG KLAPHATTE OG NARRØVE --SKREIV HVAD I VIL LOGGER AF NU
OG LUKKER KONTOEN ---------FINDER ANDET OG MERE SERIØST STED AT SPØRGE

Kommentar
Fra : 120103972547

Dato : 26-07-03 12:07

HOV GLEMTE AT FORTÆLLE AT DE SIDSTE POINT SKAL GÅ ´TIL XIXWORLD SÅ ANS
OG EMSEN KAN FÅ MERE ONDT I RØVEN SKRÅT OP MED JER