/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD med harddisk, hvilke format?
Fra : gxu2002
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 15-07-03 17:09

Er der nogen, der har erfaring med f.eks. United DVD HDV4048 med harddisk i? Hvilken type harddisk er der tale om? Kan man skifte til en større? Hvordan kan man overføre indhold i harddisk over til computer?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 15-07-03 21:01

Hvor har du set det ?
OW

Kommentar
Fra : gxu2002

Dato : 16-07-03 11:17

Metro havde dem på tilbud for ca. en måned siden Blockbuster har dem også. Jeg har også set et eller andet sted på nettet at digital satellitemodtager også udstyres med harddisk. Mon det er samme teknologi?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-07-03 20:26

Ok jeg begynder at forstå hvad det er er.
Philips kom som den første på markedet med den digital video maskine som anvender en DVD+RW enhed som optagerbasis.
Jeg er også bekendt med en shark satelite modtager som har optager muligheded på en en Harddisk.
Så i første tilfælde jaså kan man jo anvende dvd'erne som man bare kan forestille sig no problem.
I det andet tilfælde så er HDD en fast bestandel af apperatet og her kan man så kun overfører i analog form.
Jeg selv arbejder med en tredie løsning som hovedsageligt dækker det første alternativ men som jeg antager snart vil omfatte punkt 2 også.
(ATI RADEON 9xxx All in Wonder skærmkortet * 2mb adsl * KabelTv) HomeTheater. Min hustru forstår ikke så meget og synes at afbryder taste nu engang er den bedste opfindelse som menesket har fået.
Mvh Ow