/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Cpu cool
Fra : Lrd
Vist : 535 gange
40 point
Dato : 15-07-03 09:17

Hejsa

Hvordan virker dette cpu cool program men kan hente ned som shareware??

Kan nogen forklare mig hvordan jeg sætter det op så jeg kan sænke min temp!

Lrd

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 15-07-03 09:26

Hej Lrd.
Der er kun en måde at køle en cpu på og det er med en fysisk køler. Et program der kan køle en cpu!!! det lyder for smart, men jeg følger spændt på hvad andre har af meninger. mvh egj

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-07-03 12:35

Nogle af de programmer der hævder at kunne køle din CPU.. gør den ved at sænker hastigheden på din CPU..
Men har du problemer med temperaturen ???
Hvilken Processor har du ???

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 15-07-03 13:05

Jeg har en AMD 2000+ den svinger omkring de 52 hvilket ikke er meget det ved jeg godt! Men mobo temp er omkring 40 og min pc har det med at fryse tiltider hvilket jeg tror har noget at gøre med temp

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-07-03 13:21

Jeg vi sige at hvis dit bundkort er 40 grader er det lidt i overkandten...står din computer et sted så den ikke kan få luft ind...... hvis den stå frit vil jeg nok anbefale dig at købe en blæser og sætte den i kabinettet

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 15-07-03 13:54

Ja mobo ligger på 40 grader når jeg spiller cs og så lukker lortet ned!

Hvad vil I anbefale jeg køber både til cpu og hvordan installere jeg en køler til kabinet

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 15-07-03 15:21

Prøv i første omgang at montere en kabinetkøler, der er nok et ledigt strømstik fra din strømforsyning ellers kan man købe en "strømtyv" sæt den imellem ved dit CD drev og du har et stik til din blæser. Det vil også køle din cpu da du får udskiftet luften i kabinettet hele tiden istedet for at cpu blæseren står og kører med den samme luft i kabinettet, jeg vil mene det er nok til dit prob. ellers en større køler på cpuen. God arbejdslyst (

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 15-07-03 17:12

Tak for hjælpen du
Jeg prøver at smide en køler i og skifter nok med den cpu køleren samtidigt. Regner med en ok en koster 300??

Accepteret svar
Fra : egjegj

Modtaget 40 point
Dato : 15-07-03 17:16

De første 25 grader har du jo udenfor o øjeblikket, så der skal ikke så meget til før det hele koger, held og lykke med det mvh egjegj

Godkendelse af svar
Fra : Lrd

Dato : 17-07-03 15:06

Tak for svaret egjegj.