/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
log temperature via sin pc
Fra : noname_nolife
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 14-07-03 16:25

Jeg har et terrarie hvor der går en slange.....og da der er webcam på det meste af tiden ville jeg også gerne vise temperaruren...?? M E N hvor finder jeg det udstyr...både hardware og software..?? og det skal IKKE koste en bondegård eller (spidsen af en jetjager) håber nogen der har et par forslag eller 3

Varme danske sommerhilsner..NoNo..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-07-03 17:19

Prøv denne forretning, jeg mener at huske, han sådan noget interface til comp.
http://www.brinck.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-07-03 20:11

Hmm

Så er det da lige sådan en her du mangler http://www.microtec.dk/drdaq.htm

Pris 795.00 Kr

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-07-03 20:16

ups du skal gså lige have en tempraturføler med.. den koster 180 kr

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 21-07-03 19:56

Hmm.. det er ikk lige det jeg søger,,,noget enkelt og cool løsning..IKKe byggesæt..?? OG http://www.microtec.dk/drdaq.htm virker ikk..?? og med det mener jeg..?? ka ikk se noget der ligner..!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 20:11

Så skal du bruge en datalogger - der er flere på markedet men de er lidt dyre.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 20:22

Den datalogger noname_nolife viser dig, har da alle de måleområder/ud og indgange du kan tænke dig.
Emesen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 21-07-03 20:46

emesen

Der er det link han afviser fra mig.. spørgsmålet er om han ved vad han vil have !!!!

buch78

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-07-03 20:49

Buch78 - tja det kan jeg ikke forstå, med mindre han selv ville lodde et sammen eller købe det halvfærdigt fra Brink.
Emesen.