/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gprs med cbb ????
Fra : copycatDK
Vist : 515 gange
120 point
Dato : 11-07-03 17:50

jeg har opsat min telefon til gprs og fik afvide der ville gå op til 24 timer inden det ville virke. jeg har nu efter over 48 timer stadig ikke gprs og cbb siger jeg skal have lidt tålmodighed. Er der nogen der har fået deres gprs til at virke med cbb ???

Accepteret svar
Fra : wyona

Modtaget 120 point
Dato : 12-07-03 22:34

ja... mit virker fint! j satte det op i torsdags og det virkede fra i går af... så det virker altså!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 13-07-03 01:08

Okey.. tror også at min virker nu. Men jeg kan kun sende sms via gprs. Når jeg prøver at åbne en wap side skriver telefonen forbinder i et stykke tid men jeg kan ikke få nogle sider frem. det er lidt underligt når jeg ikke har pillet ved opsætningen. Det eneste jeg har gjort er at sætte min sms til kun at sende via gprs.

Det er en t68i jeg har hvis der er nogle der har erfaringer med samme problem

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 15-07-03 16:44

Jeg gik ind på CBB's hjemmeside, og fik dem til at sende en opsætning til mig, den kom til mig pr. SMS. Derefter prøvede jeg at logge på (wap, skriv URL.) da jeg havde skrevet den pågældende adresse fik jeg forbindelse, den var der lige med det samme.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 15-07-03 18:05

Ok.. jeg har fået det til at virke.. Men der var virkelig nogle fejl. Man burde da ikke kunne sende sms via gprs. Og cbb siger de ikke forstår en skid jeg snakkede med dem og de sage man ikke kunne sende sms via gprs. Jeg prøvede så mens jeg var igennem til kundeservice og de mååte erkende at det passede. Men det skal så lige siges at denne funktion ikke virker mere. Om det kun er på min telefon eller andre skal jeg ikke kunne sige.

HøHø. Og så virker wappen vist nu også bedst hvis man lige husker at få den opsat først *lol*

mvh
Michael (alias copycatDK)

PS. Wyona får svaret da hun var den første der svarede direkte på mit spørgsmål. Jeg takker

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK