/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor kan jeg købe gl. EOD-ram ? (Sydsjæl~
Fra : jkrjk2
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 26-12-01 18:57

Jeg har en gammel 200 mHz HP´er. Indtil for en uge siden havde jeg 4 gange 8 Mb ram. I et forsøg på at installere yderligere 64, mistede jeg 8. Så nu snorker jeg afsted med 24.
Efterhånden som alle mennesker er gået over til mere en 100 Mb, kan jeg måske købe nogle gamle ? Jeg vil gerne købe 32 eller 64 (meget gerne parvis ens, da min Pc´er måske er lidt sær på det punkt.

Jeg bor i Næstved

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-12-01 19:18

Mere end 256 *host* *G*
http://www.rambutikken.dk/

--
MVH Jean Pierre

"jkrjk2" <jkrjk2.news@kandu.dk> wrote in message
news:q5oW7.5271$Zm5.471818@news000.worldonline.dk...
> Jeg har en gammel 200 mHz HP´er. Indtil for en uge siden havde jeg 4
> gange 8 Mb ram. I et forsøg på at installere yderligere 64, mistede jeg
> 8. Så nu snorker jeg afsted med 24.
> Efterhånden som alle mennesker er gået over til mere en 100 Mb, kan jeg
> måske købe nogle gamle ? Jeg vil gerne købe 32 eller 64 (meget gerne
> parvis ens, da min Pc´er måske er lidt sær på det punkt.
>
> Jeg bor i Næstved
>
> Hilsen Jeannie
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-12-01 19:20

"jkrjk2" <jkrjk2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:q5oW7.5271$Zm5.471818@news000.worldonline.dk...
> Jeg har en gammel 200 mHz HP´er. Indtil for en uge siden havde jeg 4
> gange 8 Mb ram. I et forsøg på at installere yderligere 64, mistede jeg
> 8. Så nu snorker jeg afsted med 24.
> Efterhånden som alle mennesker er gået over til mere en 100 Mb, kan jeg
> måske købe nogle gamle ? Jeg vil gerne købe 32 eller 64 (meget gerne
> parvis ens, da min Pc´er måske er lidt sær på det punkt.
>
> Jeg bor i Næstved

Hej jkrjk2 Jannie?

Jeg ville nok anbefale dig, at kigge efter en ny brugt computer...

Du kan få rimeligt meget for 2000 kroner. Og det kan absolut ikke betale
sig, ligefrem at gå ud og købe forældet ram.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 26-12-01 19:54

Jeg ved jeg sikkert er tosset.
Men kan jeg ikke købe 32-64 Mb ram for under 200 kr ?
Det er jo stadig billigere end en ny brugt
Hilsen Jeannie, som har lånt min PC´er (gratis)

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-01 22:17

her kan du købe 32 Mb edo-ram for 173 kr. plus fragt hos bj-trading.

KIK HER: http://www.bj-trading.dk/menu.asp?vare=RAM-32-4

MVH Soccer

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 26-12-01 22:40

Så må jeg jo have fat i PC´ens manual og se om den passer .
Tak for svaret.
Jeannie