/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket webcam skal jeg vælge?
Fra : AtoZ
Vist : 1148 gange
50 point
Dato : 09-07-03 21:43

Hvad er det ultimativt bedste, det billigste eller det gode gennemsnitlige cam. Skal jeg mon vælge Logitech eller noget andet. Nogen der har lyst til at give mig noget input på dette emne.......

Kommentar
Fra : zuz

Dato : 10-07-03 00:18

her til jul fik jeg et rigtig godt webcam fra logitech, det har et dejlig klart billed med god opløsning, det hedder Logitech® QuickCam® Pro 4000 og har en opløsning på 1,3 megapixler. Så det vil jeg klart anbefale..

Det koster dog omkring 800 kr, men de er givet rigtig godt ud.

her kan du kigge på det.
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=4&CONTENTID=5042&countryid=4&languageid=15

/zuz

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-07-03 06:32

Hej AtoZ
Tjahhh! Enhver so syntes jo bedst om sine grise Inkl. mig... jeg vil også anbefale Logitech, men lige hvilken model du skal vælge, ja det afhænger jo af dine behov.

Hvad priser angår (billigste priser) så prøv at kigge på EDB-Priser http://www.edbpriser.dk/ under http://www.edbpriser.dk/hardware/webcam.asp for Webcam, her finder du helt sikkert det du søger.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 11-07-03 21:12

Webcam,,Hmmmm ja jeg har prøvet lige fra det billigeste logitech til det i den ret så dyre ende..??? prøvede også et andet mærke(Philips ToUcam Pro)og lånte et sphinx cam fra min søster...og ud fra ALT dette kan jeg anbefale philips..det er flot..smart..knald goe billeder(også still)....men bedst af alt..DEN er sej til svag belysning..TOTAK klare billeder,,,,

Hilsen NoNo

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 11-07-03 21:12

Webcam,,Hmmmm ja jeg har prøvet lige fra det billigeste logitech til det i den ret så dyre ende..??? prøvede også et andet mærke(Philips ToUcam Pro)og lånte et sphinx cam fra min søster...og ud fra ALT dette kan jeg anbefale philips..det er flot..smart..knald goe billeder(også still)....men bedst af alt..DEN er sej til svag belysning..TOTAK klare billeder,,,,

Hilsen NoNo

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 11-07-03 21:13

UPS...