/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Dårlig service hos SPAMFIGHTER SUPPORT
Fra : bantam
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 09-07-03 20:11

Som jeg har nævnt i et tips er jeg glad for spamfighter, og det er jeg stadig, men der er bare en dårlig service hos deres support, de svarer simpelt hen ikke på henvendelser.

Siden igår 8/7 har der stået "der er en nyere version af spamfighter, ønsker du at opdatere" når man så siger ja til det, går den igang med at forberede installationen, så blinker det lidt, og så kommer der en meddelelse, som siger "det var ikke muligt at opdatere spamfighter prøv igen senere"

Det gør den hele tiden, derfor skrev jeg til dem 2 gange i går både fra deres hjemmeside, og fra support direkte i programmet, for at høre om der var problemer med at opdatere eller det er hos mig der er et eller andet galt, så jeg måske skal afinstallere og installere påny.

De har åbenbart ikke tænkt sig at svare, og det giver da ligesom anledning til at folk tænker sig om inden de måske begynder at investere i programmet, når de begynder at tage penge for det, som er meningen på et tidspunkt.

Når de allerede nu hvor de netop skal "kapre" potentielle kunder allerede viser svaghedstegn med hensyn til service, så tegner det ikke godt.

Derfor håber jeg måske nogle her på Kandu måske også har programmet og vil derfor høre om de kan opdatere uden problemer.

Mvh
Bantam

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 09-07-03 21:49

Jeg har opdateret uden problemer i går da meddelsen kom.

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-03 23:09

Jeg har også lige opdateret uden problemer.

Der kom dog et lille problem.... hver gang jeg startede outlook skrev den at dn ikke kunne få kontakt med spamfghter serveren. men det gik i sig selv igen

PS. Jeg fik også opdateringen lige som den var udkommet. Så nok en fejl de fik rettet hurtigt.

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 30-09-03 17:08

Tak for svaret copycatDK.

Havde helt glemt spgsm, men bedre sent eller aldrig.

Forøvrigt lykkedes det aldrig at opdatere aut, men geninstallerede bare programmet MYSTISK!! ikk?

mvh
Bantam