/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Varme batterier??
Fra : andoka
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 09-07-03 15:57

Jeg har købt nogle Camelion genopladelige batterier, til mit digital kamera( Agfa photo 780c), batterierne blev opladet og isat kameraet, det lå et par dage på skrivebordet, så idag ville jeg lige tage et par billeder, det gik fint?? jeg slukkede kameraet ,og var på vej ind da jeg opdagede, en tikke lyd fra det da jeg kom ind viste kameraet ikke noget i displaet og ville ikke oplode billederne, jeg tog batterierne ud af kameraet de var brænd varme,??? jeg har prøvet batterierne i nogle andre ting der virker de godt nok , jeg har så prøvet med alm. batterier i kameraet uden problemer??.
Og ja batterierne passer til kameraet, jeg har haft andre genopladelige batterier i med samme kapasitet uden prob.??
Nogle idere hvad der kan være galt????
MVH: Anne

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 18:11

Vendte du batterierne rigtigt

Ej, spøg til side. En mulighed kunne være, at den kontaktplade som batteriet skal have kontakt til, er blevet bøjet eller på anden måde ikke når batteriets pol. Men jeg må tilstå det lyder vildt!

Kommentar
Fra : andoka

Dato : 09-07-03 19:01

Ja jo, jeg er jo ikke helt idiot )
og det med kontakt fladen det har jeg også selv tænkt på, både kontaktpladen og batterierne var så varme at man ikke kunne røre ved dem.jeg har nu siddet og trykket lidt på kontaktpaden og tilsyne laden virker det hele nu, men jeg var sgu' helt bekyret for at skidtet sprang i luften.Man ved jo aldrig.!!!!

Anne

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 19:11

Det er måske så drastisk endda