/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock af 3510i med debitel
Fra : Dytte1982
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 08-07-03 19:07

hvorfor er det at debitel er så umuligt at unlocke?
eller hvorfor koster det, når det med alle andre selvskaber er gratis???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-07-03 19:14

Det koster ikke mere med Debitel end med alle andre, det kræver bare at dit abonnement er 6 måneder gammelt, så har du krav på at få det gjort gratis, men ikke før

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 19:26

www.gratisunlock.dk ser det da umidlbart ud til du kan unlocke den gratis ???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-07-03 19:45

Jep, men dels er det ulovligt, og dels er du nødt til at investere i hardware for at gøre det, men så kan du til gengæld også gøre det på en masse af dine venners telefoner, og detaljen om legalitet er vel underordnet??

Hvordan kan det være, at alle gerne vil have billige telefoner, men ikke kan forstå at teleselskaberne skal tjene penge?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 19:47

Hvorfor er det ulovligt??? Hvor har de set det???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-07-03 19:51

NÅr man køber en mobiltelefon MED TILSKUD FRA OPERATØREN har de ret til at låse telefonen i den periode abonnementet løber, hvis man alligevel ønsker at få låst sin telefon op, for at isætte en anden operatørs sim kort kan det altid lade sig gøre at få oplyst koden til telefonen, mod at man indbetaler et beløb svarende til den del af kontraktperioden man vil ud af, eller for nemheds skyld hos de fleste operatører 500 kr.

Vælger man en anden løsning er der tale om omgåelse af de regler man har indvilliget i at overholde da man købte telefonen

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 19:54

Det kræver da ikke andet end din computer med internet adgang for at gøre det???
Ja teleselskaberne skal tjene penge. Hvad tror du ikke de gør hver gang du sender en sms. Det er omkostningsfrit for dem. Har direktør fra TDC selv udtalt på tv engang. Så det med de skal tjene penge kan du godt putte op hvor solen ikke kommer.
Og så koster det under 100kr for at producere en mobiltelefon efter nr1 er lavet!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 08-07-03 19:58

Så kig da http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=8494 den er snart ved at være gammel.. Der er ingen ulovligheder ved det.

Det var dog utroligt. Gå dog ind på hvilken som helst søgeside og skrive unlock. Og der velter den ene butik ned efter den anden.. Nok ikke fordi det er ulovligt så

Kommentar
Fra : soll

Dato : 08-07-03 20:06

Better_Performance

hvad snakker du om der er ikke ulovligt læs lige lidt på det før du spiller smart.
skulle tro du har aktier i et stort tele selskab.

så jeg kan kun sige man bryder ikke nogen regler det er fuld ud lovlig at låse sin tlf op.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-07-03 20:12

Tusind tak for den sobre tone og de saglige formuleringer

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 08-07-03 20:20

Det er IKKE ulovligt at unlocke mobiltelefoner

Kommentar
Fra : soll

Dato : 08-07-03 21:57

Better_Performance

(saglige formuleringer) der er da dig der udtaler dig om noget du ikke har sat dig ind i

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 08-07-03 22:10

hallo... jeg er stadig ude efter et svar her..

men på gratisunlock.dk siger de at de skal ha 100 kr for det... så er det her jeg spørger hvorfor fanden det?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 08-07-03 22:20

de siger det er forde de har været ude og købe nyt udstyr til at udregne koder med så det er der for.
det må vi bare tage for gode vare.

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

Accepteret svar
Fra : johs

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-03 22:40

Debitel er låst til 2 NET ( tdc og sonofons )
Derfor er det bøvlet.
Når du låser en tlf. op bruger du IMEI NR. og UDBYDERNS KODE
Men softwaren til at låse debitel op med koster ca. 1000,-
derfor er der ikke rigtig nogen der vil gøre det gratis....

Og til sidst DET ER LOVLIGT AT LÅSE OP !!!!!
___________________________________________________________________
Mvh. Johs
www.shopmobil.onlinesalg.dk ( billige mobiler tilsalg, IKKE LÅSTE...INGEN ABNN....)
www.dkunlock.com ( gratis unlock hjælp )

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 09-07-03 17:00

De fleste unlocker kan godt unlocke Debitel mobiler de kan mens du venter hos.

www.Chronograph.dk
Istedgade 43

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 09-07-03 17:04

Ham der 'better performance' må givetvis arbejde for et teleselskab... Det er helt og aldeles legalt at unlocke mobiltelefoner, og hverken tele- eller konkurrencestyrelsen har tænkt sig at gribe ind.

Og til prisen på 100 kr. kan ikke siges andet end at folk vel tager sig betalt for at udføre noget, de har brugt såvel tid som penge på at blive kompetente til. Man kan jo heller ikke blive ved at skrive indlæg for at få en gratis hårklipning - der er tale om salg af en tjenesteydelse, sådan er det bare. Er 100 kr. for meget så må du jo bare leve med dit abonnement, præcis som du må leve med langt hår, hvis du ikke vil betale frisøren.

...og det med at Debitel volder problemer har jeg aldrig været ude for.

Mvh

NSKDK

Nokia Unlocking i Viborg

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 09-07-03 22:00

nskdk...

dvs at du kan gøre det for mig?
naturligvis for et beløb...

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 09-07-03 22:46

Ja, det kan jeg da, hvis det ikke er for bøvlet med mig i Viborg, og dig...??

Mvh

NKSDK

Kommentar
Fra : soll

Dato : 09-07-03 23:26

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

her kan du måske finde en tæt på hvor du bor hvis nu NKSDK ikke lige bor tæt på dig.

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 10-07-03 13:01

NM jeg har lige fået koden fra en af mine venner... men ellers tak... og mine point går til det svar som gav mig mest svar...

Godkendelse af svar
Fra : Dytte1982

Dato : 10-07-03 13:02

Tak for svaret johs.

Kommentar
Fra : OLEALBERTSEN

Dato : 02-08-03 01:36

du bestemmer selv prisen.......hvad vil du give????
jeg kan godt åbne en 3510i med et debitel sim kort.
jeg har selv en 3510i som jeg har fjernet låsen på.
jeg har gjort det på et par stykker fra debitel nu.
send tlf`en til mig:
MIT TLF: 21 91 96 48 eller sms til mig.

Kommentar
Fra : algebalje

Dato : 06-08-03 21:06

Til Ole Albertsen
Kan du hjælpe mig med at unlocke min 3510 med DEBITEL...
IME 351464203318137
V 4.24
NHM-8
hilsen algebalje

Kommentar
Fra : tassedk

Dato : 04-10-03 08:57

Hej jeg har også en nokia 3510i
til Debitel mit IMEI: 351536001385523
er der en der kan hjælpe mig,
med med koden??+
venlig hilsen Kenneth Jørgensen
email tasse@ofir.dk

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 04-10-03 15:11

Hvis i vil have låst 3510i med debitel låst op så skriv til Webmaster@dytteleif.dk

Kommentar
Fra : www.hansi.dk

Dato : 16-11-03 16:22

Uha Uh det er jo slet ikke så svært det hele - selv Debitels telefoner kan unlockes nemt og smertefir nemlig ved at gå ind på følgende link http://uniquephones.com/dct4/ - dog skal man lige oprettes som bruger herefter finder man sit IMEI nr *#06* indtaster sin mobi type og vupti så er man i løbet af max 30 esk. unlocked fedt ikk´ hvorfor så betale 100 kr. for det når det kan gøres gratis?