/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lumatron Kodefri
Fra : BurningThunder
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 08-07-03 17:30

Jeg har lige købt et lumatron anlæg. "HT AV2" stor der det hedder. Men jeg vil gerne vide om det er kodefri, eller om det kan gøres kodefri. For på Google findes det mærke ikke.

Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-03 19:28

er det dette anlæg ? http://netbutikken.coop.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=87&dept%5Fid=88&pf%5Fid=4644117
så en den multikodet (kan afspille alle regionskoder)

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 09-07-03 15:27

Det ligner det.. Det eneste der ikke er ens er subwooferen.. Men jeg købete det også til 1000.- i kvickly extra for nogle tid siden, Men det kan godt passe, det var i sammenvirke bladet eller coop :). Ellers er den eneste måde jo bare prøve at købe/låne en reg 1 fil, og smæk den i. Men tak for svaret.

Godkendelse af svar
Fra : BurningThunder

Dato : 09-07-03 15:32

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : yak

Dato : 04-08-03 11:00

Hej

Jeg har også købt en lumatron HT-AV2 DVD i kvickly extra. Desværre er linken ikke mere gyldig og jeg kan ikke se svaret.
Er der nogen der kender sekvensen for at gøre DVD'en regíonsfri