/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MIDI filer... HVOR?
Fra : rasmus91
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 07-07-03 13:11

jeg kunne godt tænke mig at hente nogle MIDI-filer, problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal hente dem henne. Derfor kunne godt tænke mig at vide om der er nogen af jer der ved hvor man kan finde nyere MIDI-filer.

P.S. De skal selvfølgelig være gratis.

Hilsen rasmus91

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-07-03 14:53

www.midiworld.com eller du kan gå ind på frks. www.altavista.com og trykke på fanen audio. og søg så på det du vil finde. Sæt evt. Flueben ved midi

Accepteret svar
Fra : falconi1

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-03 11:44

Her har jeg fundet så godt som alt, hvad jeg skulle bruge:

http://www.manythings.org/midi/search.html

Hilsen Falconi1

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 12-07-03 16:59

Tak for svaret falconi1, men hvis du kender et sted ghvor der er nogle der er lidt nyere kunne jeg også godt bruge det.

Tak

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 14-07-03 08:41

Takker for points.
Hvis du fortæller mig, hvilken genre du er mest interesseret i, skal jeg se, hvad jeg kan finde til dig.

Hilsen Falconi1

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 14-07-03 13:37

Det er mest pop og rock, men ellers bare sådan noget i stil med CPN, og Good Charlotte.

Det ville hjælpe mig meget hvis du kunne finde sidstnævnte til mig