/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
display i t68i ?
Fra : copycatDK
Vist : 788 gange
100 point
Dato : 06-07-03 22:06

Hejsa..

Jeg er ved at overveje at skifte min N8210 ud med en Ericsson t68i. Er er nogen der ved hvor godt display der er i sådan en?? Er det 256 farver eller?? Har kigget på deres hjemmeside men der står bare det er et farvefyldt display *LOL*
Er der evt nogen der vil bytte så råb lige højt

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 06-07-03 22:31

Og er den med polyfoniske toner??

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-07-03 22:33

ja altså med farverne ved jeg ikke, en veninde har en, og den er sq fed! og billederne er meget skarpe på den.... Men polyfoniske er der ikke! *S*

Hmm... tror ikke der er nogle der vil bytte lige over i hvert fald....

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 06-07-03 22:58

Hmmm... ny t68i 700kr. Men elles tak for svaret med de polyfoniske

Accepteret svar
Fra : arly

Modtaget 100 point
Dato : 07-07-03 01:36

Hej copycat,

Der er "kun" 256 farver og ingen polyfoniske ringetoner. Det er en meget stabil telefon med en meget lang standby (390 timer) og taletid.
Den er til at købe relativt billigt nu, ca. 700,00 kr. Se link:

http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=T68i

men husk at modellen er på vej til at blive afløst...

Med venlig hilsen
Arly

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 07-07-03 14:48

Tak for svaret arly.