/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Styling
Fra : Karnie
Vist : 370 gange
120 point
Dato : 03-07-03 21:49

hey.. forhåbentlig er der nogen der kan hjælpe mig... jeg leder efter noget styling til min Toyota corolla 1,6 Twin cam fra 87'

karnie

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-07-03 22:25

her kan du finde links til det hele næsten.. www.autoatlas.dk

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 04-07-03 09:23

Hej Karnie

Her kan du også få et ret godt katalog da de er specialister i Toyota ring til SCS på tlf. 70269800 og få dem til at sende dig et katalog.

Det er dem der bl.a. har lavet en Toyota mr2 om til ferrailook og meget andet med Toyota.

Du kan også skrive til dem på mail@scanstyling.dk hvis du hellere vil det.

Held og lykke med dit projekt, vi vil gerne se billederne når du er færdig

/banzon

Kommentar
Fra : Karnie

Dato : 04-07-03 18:12

jeg siger foreløbig tak det virker som om at begge svar er meget gode tak skal i have

Kommentar
Fra : Karnie

Dato : 04-07-03 18:15

og billeder skal i nok få det er helt sikkert *S*