/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælpemiddler for handikappede
Fra : mrjones
Vist : 173 gange
80 point
Dato : 22-10-21 13:20

Hej Jeg pudsler lidt med at lave nogle hjælpemidler for handikappede, så de nemmere kan høre musik, se TV m.m. De 2 pcb'er jeg har er baseret på atMega328 og den anden ESP32 - samt Arduino software.

Jeg har fået laver 2 PCBer og har: kode, schematics, layout and BOM, men jeg er ikke uddannet i dette og har derfor brug for en interesseret partner i denne opstart.

Er det dig eller kender du nogen der kan sådan noget. Det kræver ikke nogen kapital - kun din knowhow og nogle timer naturligvis.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-10-21 16:15

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-10-21 02:22

Fint. men har ikke fået startet op med Arduino endnu,
mest 'roder' jeg med Rasberry PI 3+ ,
og tænker det samme :)

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 24-10-21 13:11

Tak for svaret. Det er sku langhåret - men måske kan man lære det

Kom kun til lidt basic på commendore

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-10-21 05:40

Ja dengang med C64 og Amiga savner jeg også
der er dog sket en del siden ,
så der er noget at indhente

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-21 12:18

Eller hvad med den helt gamle Commodore 10 hvor man gemte det selvtastede "programmet" ind til og fra en diskette båndoptager.

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 25-10-21 15:46

Yep been there havde også en Commondore slæbbar med en lille farve skærm og stor floppydisk den var cool