/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af Tablet
Fra : Eyvind
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 10-10-21 13:58

Jeg ser denne annonce
https://www.compumail.dk/da/p/lenovo-tab-m10-hd-2nd-gen-za6v-10-1-64gb-4gb-gra-998139747?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Nederst i specifikationer står der:
Lokalisering ........ Sverige
Hvad betyder det.

Ps. Er det mon en god maskine

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-10-21 15:43

Lokalisering bør man kunne ændre.

Men prøv at søge på andre sider - også.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 10-10-21 18:34

Køb en samsung den går du ikke fejl af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-21 20:01

kenwood -
Jo jo - og så kunne jeg tænke mig en 11 eller 12 tommer.
Jeg har for resten en 5-6 årig Lenovo nu som dog halter lidt bagud og mangler muligheden for at snakke med masterne. (simkort-hullet er der ikke)
Ps. min finansminister tillader heller ikke store udgifter.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-10-21 21:39

Citat
Lokalisering ........ Sverige
Mon ikke det er et fjernlager...jeg kan se at det samme står hos proshop der kun har dem på fjernlager.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-21 09:32

Ok "for_lækker" så betyder det nok at der ikke opkræves told måske.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-21 12:27

Hej Eyvind at den er lokaliseret i Sverige ?? er mig en gådefuld info,
men betyder vel at den leveres derfra told/moms er vist det samme,
og uden betydning for dig
Men håber da at prisen er i svenske kroner
Den samme fås hos proshop til 1436 kr, ink. levering fra aarhus
https://www.proshop.dk/Tablet/Lenovo-Tab-M10-HD-2nd-Gen-64GB-4G-Iron-Grey/2924524

Jeg har 2 lenovo tab 10 med wifi , simkort og hukommelses plads,
og en super god lystærk og klar skærm , 1920x1200,
har aldrig været brudt ned og kører døgnet rund med usb til bærbar,
Kun lidt dyre , men mere for pengene syntes jeg
https://www.proshop.dk/Tablet/Lenovo-Smart-Tab-M10-FHD-Plus-128GB-Iron-Grey/8500351

Dit valg har radio, ok , det er vist ikke dab eller dab+
Jeg hører radio med https://netradio.nu/#/radio

Mit valg er ca. 500kr dyre , så du må gøre dig mere synlig med støvsugeren for en tid

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-21 14:19

Jørgen -
Jeg behøver ikke så meget arbejds hukommelse.
Men et simkort skal den kunne bruge - ellers kan jeg ligesågodt bruge den Lenovo jeg har.
og så skal den helst snakke sammen med et Deltaco tastatur.
Hilsen Eyvind.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-21 16:21

Der røg den støvsuger hjælp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-21 10:11

Jørgen -
Det er mig som står for støvsugning hvert kvartal ..............også selvom det ikke trænges.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-21 18:06

Eyvind -
Så tror jeg at dit valg af Lenovo Tab M10 HD (2nd Gen) ZA6V 10.1" 64GB 4GB
er fint , og det med Sverige er ikke noget som du behøves at tænke over..

Ps. jeg er ikke helt sikker men mener at måle bredden af kandu's
effektive layout til 1000 px , så det går jo nok fint,

selv er jeg meget glad for lenovos kvalitet af hardware,software og skærme
..
God fornøjeselse med du vælger :)

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-21 14:17

Tak for svaret natmaden.
Så måske skulle jeg udvide støvsugningen, til også at gælde min kones nye bil. Og måske en ekstra vognvask hver andet år.
Hilsen Eyvind.

Kommentar
Fra : natmaden