/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Intern harddisk
Fra : abbaba
Vist : 251 gange
300 point
Dato : 27-07-21 20:14

den går i hi, hvordan retter jeg det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-21 20:49

Den vågner vel når du igen er aktiv.

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 300 point
Dato : 27-07-21 21:36

Gå i kontrolpanel < System og sikkerhed < Strømstyring - her vælger du det nederste punkt i venstre menu "Angiv hvornår computeren skal slumre" På den nye side kan du vælge Aldrig både for skærm og computer.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-07-21 21:39

Forhåbentlig.
Det er bare træls, da den står og tæller samtlige filer, hver gang den vågner.
Den går i hi efter få minutter.

Og det var Win7 Pro ultimate

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 27-07-21 22:29

Tak for svaret for_lækker.

Den var lidt længere ude undermenuerne, håber det virker.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 27-07-21 22:33

Det er dtort set det samme i win 7. Du skal have slået slumre funktionen fra.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-07-21 22:59

Tja, man glemmer i varmen = det er en SLAVE disk ikke system disk.