/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nogen der har forstand på Arduino
Fra : mrjones
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 22-04-21 12:10

Jeg prøver at komme i kontakt med en Arduino Mega2560

Men den vil ikke bootloade.

Siger: Arduino: 1.8.13 (Windows 7), Board: "Arduino Mega or Mega 2560, ATmega2560 (Mega 2560)"

avrdude: stk500_recv(): programmer is not responding

avrdude: stk500_getsync() attempt 1 of 10: not in sync: resp=0x03

avrdude: stk500_recv(): programmer is not responding

avrdude: stk500_getsync() attempt 2 of 10: not in sync: resp=0x03

Error while burning bootloader.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 22-04-21 12:20

Ikke for at være på tværs, men mon ikke du ligeså godt kan annullere dit spørgsmål først som sidst...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   3
- Annullerede   7
- Slettede   0
Ialt   11

Kommentar
Fra : persens

Dato : 22-04-21 19:13

Jo Netop, du er lige præcis på tværs med dine sædvanlige og intetsigende indlæg.
Men nu kan du jo bruge din tid på at oplyse alle om MIN statistik.
Jeg er helt sikker på, at brugerne venter i spænding

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 22-04-21 19:54

Persens hvor har du ret....desværre er det en bruger der har en del dobbeltprofiler hvor netop er en af dem, som er med til at genere spørgerne og jage dem væk.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-04-21 00:00

persens + for_lækker
Det er da vældig som I kan...

Det er da en uting blot at annullere spørgsmålene uden tanke på den der gør sig umage
for at finde et svar.

Spørgsmålet er jo så hvem der jager spørgerne væk?
De kommer da lystigt kan man se - en anden ting er de som vil gøre sig ulejlighed med at svare, de bliver sku da træt af den tiltagende ladhed.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-04-21 00:07

At annullere et spørgsmål er lig tabte point op i den blå luft

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 23-04-21 01:47

Nu må marken84 og poten komme til hjælp herinde så familien kan samles

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-21 08:32

Nogle af usb kablerne er kun til opladning af mobiltelefoner og lignende . De har ingen ledere for dataforbindelse.
Hvis du bruger sådan et mellem computer og arduino kan man måske se at den strømforsynes, men du har ingen data kontakt og vil få fejl om "not responding"

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-04-21 08:53

Måske skulle for_lækker måske koncentrere sig om at svare på spørgsmål i stedet for at genere almindelige deltagere i dette forum...

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 23-04-21 10:07

Kode
Måske skulle for_lækker måske koncentrere sig om at svare på spørgsmål i stedet for at genere almindelige deltagere i dette forum...

Jeg genere ikke spørgerne som du og dine profiler gør - jeg gør blot opmærksom på jer og jeres utidige indlæg.

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 23-04-21 11:18

Først vil jeg da undskylde mine dobbelt profiler, vi da slette de andre.
Og så vil jeg takke jer som har svaret så pænt. Glemmer fra tid til anden Kandu.dk som jo er en fantastisk site. Så jeg vil blive mere aktiv, og give noget tilbage.

Vil undersøge om det er ledningen, der lave numre

Godkendelse af svar
Fra : mrjones

Dato : 23-04-21 11:23

Tak for svaret transor