/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Hvor kan man købe gear og motorer?
Fra : Skovbo_Graested
Vist : 121 gange
50 point
Dato : 22-01-21 10:37

Jeg står og skal bruge en gear med motor til en elektrisk Gocart, er der der nogen der ved hvor det kan købes i Danmark. Det skal gerne være med god personlig vejledning, da jeg er i tvivl om hvilken jeg skal bruge.

Mvh.

Kommentar
Fra : ActonAS

Dato : 22-01-21 10:43

Hejsa, Acton A/S leverer bl.a. gear og motorer og andre ting du kan få brug for til din elektriske gocart. Der er personlig betjening og du er velkommen til at give et kald. Læs mere om gear og motorer her: https://acton.dk/gear-og-motorer/

Kommentar
Fra : webm

Dato : 22-01-21 11:50

Der er da minsandten én der har gevaldig travlt med at reklamere for diverse firmaer...

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 23-01-21 21:11

til webm: Det er da heldigt (læs lige spørgerens indlæg)