/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
konstant lys i 8210
Fra : copycatDK
Vist : 588 gange
200 point
Dato : 02-07-03 21:56

Er der nogen der ved om det er muligt at have konstant lys i nokia 8210 da det ville være ret praktisk når den nu kun sidder i min bil.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 210 point
Dato : 02-07-03 22:31

Hej copycatDK

Det ved jeg helt bestemt, at det kan, desværre, ikke lade sig gøre. Jeg har fremsat samme ønske overfor min svigersøn, som er underdirektør for produktionsudvikling hos Nokia. Jeg har overfor ham, udtrykt samme ønske som dig, da jeg bruger mange timer på landevejen, også om aftenen.
Han har dog lovet, at han vil tage det med i sine overvejelser, men det har ikke 1. prioritet.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-07-03 22:36

Lader lige spørgsmålet stå lidt endnu i håb om der kommer en med koder/softwar opdateringer eller noget

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 03-07-03 10:36

Der er ikke kommet ny software til 8210/8850 i over 1½ år - så jeg tvivler på
at den funktion kommer af den vej...

Ummidelbart er det ikke muligt, da telefonen oprindeligt slet ikke var beregnet til at sætte
i et installations sæt, derfor mangler muligheden for at styre lyset på den måde også.

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK