/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Projekt IGI2 Covert Strike
Fra : soleus
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 01-07-03 23:19

Nu har jeg endelig lånt spillet hos en kammerat og er i fuld gang med at spille.
MEN !!!! Jeg kan ikke overleve i det spil uden snydekoder.
Jeg har fundet flg. på nettet :

Type nada at the main menu followed by one of the following codes to enable the following cheats :
Cheat Code : Result :
allgod God mode
allammo Unlimited ammunition
easy Easier AI

Problemet er at jeg ikke aner, hvor jeg skal skrive det nada ? Og hvordan jeg får de koder til at virke ? Virker de overhovedet eller er det blot til en tidlig betaudgave at spillet ?

Der er virkelig nogle points at score, hvis du har svaret !!!!!!!!!!!!!!!! og det vel og mærket virker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-07-03 23:29

Er det counterstrike du mener??? hvis ja. Så tror jeg du skal skrive det ude i consolen som du får frem ved at trykke på ½§ tasten til venstre for 1

Prøv om det virker.. Hvis det altså er cs du mener

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-07-03 23:30

HøHø.. det vart det vist ikke :-0

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-07-03 23:30

HøHø.. det vart det vist ikke :-0

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-07-03 23:30

HøHø.. det vart det vist ikke :-0

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 01-07-03 23:57

>Type nada at the main menu followed by one of the following codes to enable the following cheats :
>Cheat Code : Result :
>allgod God mode
>allammo Unlimited ammunition
>easy Easier AI

>Problemet er at jeg ikke aner, hvor jeg skal skrive det nada ? Og hvordan jeg får de koder til at virke ? Virker de >overhovedet eller er det blot til en tidlig betaudgave at spillet ?

du skal skrive nada ved den første menu du ser efter du har startet spillet op, d.v.s. der er ingen steder som sådan du kan skrive det, du skal nærmest skrive det i den blå luft, forstået på den måde at når du ser menuen, ja så taster du bare nada på dit tastatur, og lige bagefter skriver du så på samme måde de snydekoder du vil bruge, alt sammen inden du starter på et spil.

Kommentar
Fra : soleus

Dato : 18-07-03 14:20

Ingen af ovenstående har kunne give det korrekte svar !
Jeg har imidlertid fundet løsningen i en trainer !
Der vil ikke blive uddelt point i denne forbindelse !

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 200 point
Dato : 18-07-03 15:52

Det er da bare sjovt at vi andre kan få det til at virke synes jeg

Godkendelse af svar
Fra : soleus

Dato : 18-07-03 16:02

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 18-07-03 18:05

Selv tak da :)