/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Lydbog om ulve
Fra : hovsada
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 03-03-19 13:47

Jeg har en god ven som er syg og træt ...han har læst biologi og interesserer sig vidt i det område !
Har lige spurgt ham om der var noget specielt han kunne tænke sig at lytte til og svaret var ulv !!!
.... ved at han osse interesserer sig for hundeadfær - Slanger/krybdyr - ny viden og fængslende bøger om det område.
Han orker ikke selv at læse , så det er KUN lydbøger jeg søger !

Venter spændt om jeg kan tilbyde ham noget !!!!

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 03-03-19 13:49

...eller hvor jeg skal søge ? ..... det behøver ikke at være gratis !

Kommentar
Fra : poten

Dato : 03-03-19 15:40

Du kunne eventuelt prøve biblioteket...

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 03-03-19 18:47

Jeg havde nu forestillet mig, at jeg/han kunne bruge nettet. Jeg har mit arbejde, mens biblioteket er åben...han er sengeliggende ...såhhh

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 03-03-19 18:48

....og jeg bor ca. 30km fra ham !

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-03-19 08:22

En hurtig google på --> Lydbog om ulve - giver masser af resultater

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Lydbog+om+ulve

Klik dig ind på dit lokale bibliotek, og søg efter titlen på lydbogen, og 'lån'/download den.

Eller send link eller download til din ven!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-03-19 08:36

Citat
Jeg havde nu forestillet mig, at jeg/han kunne bruge nettet. Jeg har mit arbejde, mens biblioteket er åben...han er sengeliggende ...såhhh

Nu kan man jo låne på biblioteket uden at skulle besøge det fysisk...
såhhh

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-19 08:39

Citat
Jeg havde nu forestillet mig, at jeg/han kunne bruge nettet. Jeg har mit arbejde, mens biblioteket er åben...han er sengeliggende ...såhhh [Yaaark]

Man låner oftest lydbøger ved at downloade dem!
Kræver ikke fysisk besøg på biblioteket, med mindre man skal have dem på CD eller kasettebånd. (hvis det eksisterer endnu )

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 04-03-19 12:07

Tak for svar dogvillestar ..venter lige med at lukke ...måske kommer der mere !

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 09-03-19 09:30

Tak for svaret dogvillestar.