/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Den nye persondatalov
Fra : Hansen1001
Vist : 555 gange
65 point
Dato : 18-05-18 19:01

Alle sider jeg bruge sender i disse dage en udskrift over den nye persondatalov. Nu er jeg i tvil for det et jo nogle gevaldiger bøder m.m. man kan løbe ind i.
Jeg en en webshop foreløbig er der flere udgifter end indtægter og ting tager jo tid. Mit spørgsmål er om jeg er nødsaget til at udsende et tilsvarende mastodont skriv, om hvad jeg vil gøre eller ikke gøre med de oplysninger jeg er kommet i besiddelse af fordi de pågældender har handlet med mig?
Jeg har betalingsordning via min udbyder, så jeg ser aldrig deres kortnumre eller andet hemmeligt.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-05-18 19:39
Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 32 point
Dato : 19-05-18 09:25

Ja du hører ind under den nye personforordning, da du har et kundekartotek. Du kan finde mange oplysninger på google, hvad du skal skrive på din hjemmeside m.m.

Godkendelse af svar
Fra : Hansen1001

Dato : 19-05-18 11:31

Tak for svaret vic200.