/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HP Palvilon 9700
Fra : anuarak
Vist : 231 gange
300 point
Dato : 01-04-18 13:37

Jeg har en Hp Pavilon dv9700 (bærbar) computer som jeg søger et grafikkort til
er der nogen der har kendskab til hvor man kan købet et sådan
grafikkortet er ca 40x40mm med 4 ledninger

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-04-18 15:25

At købe grafik kort til en bærbar computer er ikke sådan bare lige. det er de færreste bærbar computere hvor man kan eftermontere et grafik kort. Muligheden er et USB grafikkort.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 01-04-18 16:48

Det er ikke et kort, men en chip.

https://www.youtube.com/watch?v=OcJDNCIakcA

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 01-04-18 23:10

Desværre Mig.selv sådan ser den ikke ud - jeg lukker spørgsmålet og smider pcén ud jeg har fjernet hd og ram . tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 01-04-18 23:10

Tak for svaret mig-selv.