/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
bios update til k7t ( award ) ver. 3.0
Fra : Bentjo
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 15-12-01 09:35

Jeg har en PC med k7t Turbo ( ms - 6330 ) motherboard men kan ikke installere win XP grundet den nuværende bios - på hjemmesiden ligger der 2 updates version 3.1 & 3.2 og jeg ville jo være grumt ked af at installere den forkerte og risikere at brænde mit motherboard af.
Er der nogen som har updated og kan fortælle, hvilken en version jeg skal satse på ????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-01 11:25

Jeg køre osse med MSI 6330 og bruger award. ver.3.0 til min WIN XP DK unden
problemer så det burde du osse kunne gøre.
Brian
"Bentjo" <Bentjo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:TPDS7.8438$z4.1066819@news000.worldonline.dk...
> Jeg har en PC med k7t Turbo ( ms - 6330 ) motherboard men kan ikke
> installere win XP grundet den nuværende bios - på hjemmesiden ligger der
> 2 updates version 3.1 & 3.2 og jeg ville jo være grumt ked af at
> installere den forkerte og risikere at brænde mit motherboard af.
> Er der nogen som har updated og kan fortælle, hvilken en version jeg
> skal satse på ????
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-01 13:34

Hej
Jeg har samme mobo, og jeg kører pt. 3.2 og der har ingen problemer været...!
Det er jo osse den nyeste.
Så du kan sagtens opdatere den uden at der sker noget.

Mvh
Parkenss