/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reperations manual Suzuki swift
Fra : lau_cph
Vist : 1060 gange
250 point
Dato : 28-06-03 12:14

jeg mangler en reperationsmanual til min Suzuki Swift; 1,6 GLX; 16V; '90; sedan (4dørs);
Er der nogen der ligger inde med såddan én? Eller ved hvor man får den billigt. det er bare nogle indstillings værdier til ventiler knastaksel og løftere jeg skal bruge!
jeg har desværre ikke tid til at bestille den over nettet, da jeg gerne skule kunne bruge tallene Man. d. 30. juni.
jeg skal på køre ferie torsdag... derfor er det lidt knibent!

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 28-06-03 22:33

Prøv bibliotek på nettet.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 29-06-03 17:16

Har prøvet dette! der findes én i Roskilde, der måske kunne bruges, men den er lånt ud! kommer først hjem efter at jeg er taget afsted!

Det haster jo som sagt rimelig meget!

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 29-06-03 17:21

Er der ikke nogen derude der har en sådan manual, og kan sende mig nogle få værdier over nettet?

Denne mulighed vil jeg også klasificere som et svar - selvfølgelig! - bare jeg får tallene i tide!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-06-03 18:48

Hvad vil du vide så skal jeg prøve at fortælle dig det.. Sidder med et spart wærkstedsprogram på computeren.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-06-03 18:50

jeg kan sende de nødvendige oplysninger pr mail til dig

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 250 point
Dato : 29-06-03 18:55

Ventiljustering:
Måles ved knast/ vippearm.
Med cyl. 1 i kompr. top justeres:
Inds. ventil cyl. 1 og 2 samt udst. ventil cyl. 1 og 3.
Med cyl. 4 i kompr. top justeres:
Inds. ventil cyl. 3 og 4 samt udst. ventil cyl. 2 og 4.

Ventiler udblæsn/indsug.,mm (kold/varm) 0,08 - 0,12 kold/ 0,12 - 0,16

Godkendelse af svar
Fra : lau_cph

Dato : 03-11-04 12:40

Tak for svaret copycatDK.